Onderwerp: 't is weer trouwseizoen ... ook ik mocht weer :-)
Gisteren mocht ik in de hitte werken aan deze opdracht. Op zich heb ik uiteindelijk weinig hinder ondervonden van het weer, maar
www.jacstaartjes.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 't is weer trouwseizoen ... ook ik mocht weer :-)
Gisteren mocht ik in de hitte werken aan deze opdracht. Op zich heb ik uiteindelijk weinig hinder ondervonden van het weer, maar
i heb het net op je hyves ook al gezet, echt supermooie taart. Ik vind dat hart bovenop zo gaaf hoe heb je dat nou weer gedaan?
ergggg leuk geheel geworden!!!
Oh wauw wat mooi zeg!!!
Ik denk dat ik maar opnieuw ga trouwen en contact met je opneem. Even kijken of m'n man het daar ook mee eens is .....
Wow! Super mooi!
Ziet er weer waanzinnig uit!! Zal ik dat bruidspaar voor 2 oktober toch maar weer naar je terug sturen??
Ben je trouwens twee keer heen en weer gereden?
wow wat een plaatje!
Welke kleur-kleurstof heb je voor het roze gebruikt?
Zo die is echt heel mooi zeg!
Wauw wat een mooi zeg, echt knap gedaan!!!
zoww die ziet er echt prachtig uit
groetjes gea
WAUWIE........
wat een waanzinnig mooie bruidstaart!!!!!
wauw erg mooi!!
Geweldige taart, mooi strak en wat een mooie topper!!
Prachtig allemaal!
jeeminee, wat een toptaart zeg!! prachtig met die topper en bloemen!!
Allereerst natuurlijk bedankt voor de complimenten. Altijd leuk om te lezen!
En dan de antwoorden op de vragen:
@ Mariska
De bruid had destijds zelf een voorbeeld van 't toppertje wat ze wilde bestellen. 't kostte 'slechts' 40 euro en alhoewel ze dit zelf zou bekostigen, vond ik 't eigenlijk 'n beetje boel. Dus heb ik aangegeven dat ik 'm wel na zou proberen te maken. Eigenlijk was tie heel simpel. Een lange sliert met veul tylose verstevigde fondant knopen en tot een hart vormen. Vervolgens stutten met wat sponsjes en lekker laten drogen.
@ mamacorne
Eens gegeven blijft gegeven .. dus 2 oktober mag je lekker weer aan de bak!
Enne .. 'k ben inderdaad 2x heen en weer gereden. 'k durfde 't niet aan om de taart de hele dag in de ruimte te laten staan en aangezien eenmaal in elkaar de taart niet meer te lichten is, heb ik dat 2e ritje maar voor lief genomen.
@ niy
'k heb eigenlijk geen flauw idee. Ik weet alleen dat 't niet Claret van Sugarflair is. Die gebruik ik normaal om deze kleur te krijgen, maar die was dus op. Volgens mij heb ik 'n mix gebruikt van hardrose met een drupje violet en rood.
in 1 woord werkelijk schitterend
(jammer dat ik al getrouwd ben)
grapje al lang gelukkig getrouwd maar anders...
Handig he die reliefjes
Vind ze schitterend!
Het is een plaatje!!!
Wat een plaatje!!! Helemaal super!
Ook deze is weer grandioos!
Je moet me trouwens wel een keer verklappen in welke caisses je bakt
Dit is werkelijk prachtig!! Mijn complimenten.
heel mooi!!
heb je de cc's trouwens in van die losse bakjes gedaan??
wauwie! echt super mooi! die topper is helemaal top!
entjee die suikerdiamantjes, dat tikt aan in de prijs...
ik heb trouwens die standaard ook, nog nooit gebruikt, maar leuk om hem een keer met taart te zien!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 't is weer trouwseizoen ... ook ik mocht weer :-)