Onderwerp: Mijn eerste taart is een feit
Hallo dames
Ik heb mijn eerste taart af en ik vind het nog niet zo geweldig maar oefening baart kunst zeggen ze dan maar he.
Wat vinden jullie ervan.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste taart is een feit
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo dames
Ik heb mijn eerste taart af en ik vind het nog niet zo geweldig maar oefening baart kunst zeggen ze dan maar he.
Wat vinden jullie ervan.

mooi hoor zeker voor een eerste
Zeker niet slecht! Mooi hoog en strakker dan mijn eerste! Je roosjes zijn super! Hou vol, ik heb hoge verwachtingen! Waar heb je hem mee gevuld?
dank jullie wel dames ik heb hem gevuld met tobleronemousse en kersenjam maar ik wil volgende keer toch iets frisser voor de tobleronemousse wat adviseren jullie mij
Goed gelukt zeg!
nou als je hier al niet tevreden mee bent voor een eerste taart dan weet ik het niet meer hoor;)
Hele mooie taart..:thumb:
Niet zo geweldig?? Uhm ik ga me even diep schamen want na 7 taarten zien de mijne er nog steeds niet altijd zo uit hoor.
Mooi gemaakt vooral de rozen vind ik mooi
Dank jullie wel dames ik heb namelijk helemaal geen zelfvertrouwen als het op dit soort dingen aankomt maar vind het zo leuk om toch complimenten te krijgen.
duh... niet zo geweldig zegt ze
hij is prachtig! zo zag mijn eerste taart er niet uit hoor
ik ben zelf helemaal verzot op de citroenkwarktaart van Mona met lemoncurd. jumjum. de meeste bestellingen gaan ook met die vulling de deur uit.
Ik vind 'm erg mooi hoor. Ik vind het ook lekker om mijn taarten te vullen met chipolatapudding van mona en lemon curd.
Dank jullie wel dames, maar maken jullie die lemon curd zelf of kopen jullie dat ergens. Zo ja waar kopen jullie dat dan.
Ik vind m ook erg mooi en erg hoog geworden
Voor een eerste ziet hij er zeker niet slecht uit hoor, niet zo streng voor jezelf!!
Ik vind hem WEL geweldig voor een 1e!!!
Prachtig hoog kapsel ook..
Wauw! En dat voor een eerste???
PRACHTIG! Heel stijlvol!
Ik vindt hem heel mooi gelukt 
dank jullie wel dames weet iemand ook hoe ik zilveren roosjes kan krijgen door die edible dust van de webshop. En kan ik dat ook gewoon door de icing doen zodat de icing versiersels zilver worden .
Hoezo niet zo geweldig? Hij is toch geweldig!!?
Dank jullie wel dames, maar maken jullie die lemon curd zelf of kopen jullie dat ergens. Zo ja waar kopen jullie dat dan.
Zelf maken is niet heel moeilijk, maar ik heb een tijd terug bij de Ikea een pot gekocht die ook Heel erg lekker is!
Ik heb hem zelf gemaakt, Lemon Curd. Erg lekker. Let er alleen wel op dat je schilletjes niet te grof zijn, ik (en mijn visite) zaten schilletjes uit te spugen!! hahaha
Je taart is echt geweldig mooi! Een natuur-talentje.
Mooie taart!
Heel erg mooi hoor!
mooi en je roosjes zij mooi geworden wat is je geheim 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste taart is een feit