Re: [HOWTO] scheve taarten
heel lief, super bedankt!!!!!
O..ja kijk ook op http://olalataarten.mijnalbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOWTO] scheve taarten
heel lief, super bedankt!!!!!
wat een heerlijke how to!! echt bedankt hoor!!!
Thanks! Ga het ook eens proberen...
onwijs bedankt!!!
nu nog een bruidspaar vinden dat er voor gaat zal nioet zo moeillijk zijn denk ik.
Saskia
Volgende week ben ik aan de beurt Saskia, 5 hoog!
Oproep aan allen: DUIMEN s.v.p.
Bedankt voor het posten! Ik vroeg me altijd al af wat nou de makkelijkste manier was.... Maar ga 'm maar eens snel uitproberen!
Dank je wel voor de mooie How To
grappig die scheve taarten. NIet helemaal mijn stijl maar leuk om naar te kijken
Nu snap ik die how to van cake central ook beter. Maar wat ik me daarbij afvraag: voor hoeveel mensen is die taart? Ze bakken er 3x 3 taarten, waarvan de grootste 12 inch, en de kleinste 6 inch (1 inch = 2,54 cm). Dus ik denk niet een taart voor het gewone zondagse bezoek..
Jouw 5 laags topsy Yvonne, hoeveel mensen konden daarvan eten?
hoi, wat gewldig om te zien zeg, goed uitgelegd zeg.
soms zie ik staan ik sla hem gelijk op of ik zet hem bij mijn favorieten kan dat hiet of.....
dank je
diana
Ik vind ze geweldig die scheve taarten! Maar begreep nooit helemaal hoe je die in elkaar zette... nu wel dus! Thanks!!!!!!!!!!!!
H
Ah, geweldig, hele duidelijke omschrijving. Thanx daarvoor! Mijn zus en haar vriend vieren in augustus samen hun verjaardagen en we gaan samen een taart daarvoor maken. Zijn nu al druk aan het brainstormen. Willen graag een scheve taart maken en ik had de beschrijving op cakecentral al gezien, maar die was me echt wat te omslachtig. Deze beschrijving is lekker duidelijk, redelijk "simpel" en helemaal top!
Ik heb mijn startbericht aangepast n.a.v. mijn ontdekking bij de spannende bruidstaart !
Had ff een vraagje over punt 4
daar staat dus: 4. Nu ga je de taarten vullen, het jamlaagje doe je zonder dijkje van botercreme, de andere laag gebruik je wel een dijkje. Heb je je taart maar 1x doorgesneden, dan doe je alles wat je lekker vindt in 1 laag, met dijkje.
Wat word bedoelt met "dijkje"
Sorry voor een misschien stomme vraag....
Aha, eindelijk snap ik het opbouwen. (en ik maar denken dat er een stuk van de taart afgesneden zou worden)
Super....geloof dat ik als de taart die nu in de vriezer zit eruit is, ik wat ga uitproberen voor mijn verjaardag Ik neem aan dat je die ook kan invrienzen/ontdooien tenminste
Vind die met die uitsparingen van de link ook wel erg mooi maar vrees dat mijn uitsparingen vast minder netjes worden. Handige stapelaars trouwens. Zijn die ook in NL te koop?
deze how-to had ik nog niet gezien; goed hoor! bedankt!!
Ik plak deze link in dit topic, ipv die van de vraag naar een how to, sorry!
Hoi,
Wat een geweldige uitleg. Ik ben net begonnen met taarten decoreren maar dit lijkt me niet al te lastig.
Ik ga het zeker een keer proberen!
Groetjes,
Brenda
Ik ben ook overtuigd! Over 2,5 week vier ik m'n verjaardag, en topsy turvy gaat em worden! Thnx!
dus je snijd helemaal geen cake weg, maar legt gewoon alle scheve kanten op elkaar. super how to
ehh vraagje, waar kan je maisprikkers kopen??
dus je snijd helemaal geen cake weg, maar legt gewoon alle scheve kanten op elkaar. super how to
ehh vraagje, waar kan je maisprikkers kopen??
Bij de Sligro!
bedankt ik heb het ook even opgeslagen
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOWTO] scheve taarten