Onderwerp: Mijn eerste baksels
Hai
Oke, ze zijn verre van zo mooi als dat ik ze hier voorbij zie komen, maar goed, ik heb me heerlijk vermaakt in m'n keuken vandaag :-)
Het is de bedoeling dat het petit fours worden, dus moet ik nog stukken gaan snijden, maar de marsepein werd zo klef dat ik het hele spul maar even in de koelkast heb gezet.
Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden, manlief vindt het super, maar of dat ook te maken heeft met hoe ze er uit zien of dat het alleen gaat om de smaak..... :-)
Ik had marsepein meegenomen uit Frankrijk, daar wordt het per 3 kleuren verpakt verkocht in de supermarkt. Zat voor nu dus even vast aan groen, roze en wit :-)
Op z'n kop is die mooier....
Gevuld en al
1 roze, 1 groene en 1 tri-coloure (die was leuk om te doen :-))

Hoe later het werd hoe "moeilijker", maar ze waren zo saai anders
Om deze niet al te hard lachen hoor :-( Hier viel het in iedergeval op dat het een strik moet voorstellen :-(
Die strik ga ik morgen nog even fatsoeneren of weghalen, want 't was eigenlijk om te proberen en wat met het laatste marsepein te doen.
Tips altijd (en zeer graag) welkom!!! Moet wel eerlijk toegeven dat ik bang ben dat dit mij een hoop geld gaat kosten, want 't is wel errug leuk :-)
Oh ja, nog een vraagje, de grootte van de foto's? Mag deze grootte of moeten ze kleiner?
groetjes Melanie