1

Onderwerp: Jam's, confiture's en gelei...

Misschien dat er al een eerder topic geplaatst is hierover???? Moet eerlijkheidshalve vertellen dat ik dat niet nagezocht heb!
Had van een kennisje een boekje gehad van "van Gilse", ja die van de suiker ja... Stamde alleen uit het jaar blok, dus ik dacht misschien hebben ze wel een nieuwere uitgave hiervan. Ik op zoek op het web en wat blijkt op de site van "van gilse" staan dik 170 recepten voor jams! Er is een aparte receptenrubriek voor confiture's en idem voor gelei! In ieder geval een kijkje waard, er staan ook recepten bij met alcohol. Erg lekker en speciale smaken te gebruiken als vulling. De houdbaarheid is als je hygi

smakelijke groetjes
patricia

2

Re: Jam's, confiture's en gelei...

Leuke site. Bedankt voor de tip.

3

Wow.. Ik zou al die recepten wel willen maken :P Wat lekker zeg! Toevallig zat ik gister te denken dat ik het wel leuk vind om zelfgemaakte jam tussen mijn taarten te doen, en met deze recepten komt dat wel goed! Bedankt :)

Groetjes Laura!

4 Laatst bewerkt door suz@nne (08-08-2009 16:13)

bedankt. Ik heb gisteravond mirabellenjam gemaakt, was twee uur aan het ontpitten,  en de jam is niet dikgenoeg om mee te vullen, om half 1 vanacht had ik geen zin meer om de jam nog verder te laten indikken. niet alleen taarten maken is nachtwerk, Maar de smaak is goed.. :P