Onderwerp: Bakpoeder --> Waar te koop?
Hallo allemaal,
Ik heb bij de C1000, AH & Dirk vd Broek gekeken, maar helaas geen zakje bakpoeder kunnen vinden. Ik vroeg mij af waar jullie dit recent hebben gekocht.
Alvast bedankt!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Bakpoeder --> Waar te koop?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
Ik heb bij de C1000, AH & Dirk vd Broek gekeken, maar helaas geen zakje bakpoeder kunnen vinden. Ik vroeg mij af waar jullie dit recent hebben gekocht.
Alvast bedankt!!
Bij de boerenbond of Aveve...
Lidl
Hoi Marlies,
Dank je wel, maar ik woon in de Haarlemmermeer/Randstad (nabij Schiphol) en daar hebben we dit niet naar mijn weten.
ik koop het wel in de gewone supermarkt... maar idd bij de lidl hebben ze het ook.
Hoi Eetje,
Bij de Lidl heb ik ook eens in vogelvlucht gekeken, maar dan heb ik dus niet goed gekeken. Onder welke naam koop je het dan? Echt met de titel bakpoeder in zakjes?
volgens mij heeft elke supermarkt dit wel bij de bakprodukten staan.
het zijn van die kleine zakjes net als bijv. de vanillesuiker of klopfix.
Hoi Marleen,
Onwijs bedankt voor de link, nu weet ik tenminste hoe hij eruit ziet.
Wel maf hoor, want deze hebben ze hier in het dorp echt niet. Heb immers al zo'n 5 keer gekeken. Van het weekend maar even shoppen in de omliggende dorpen/supermarkten!!
zou het ook even vragen bij de supermarkt, wie weet waar ze het hebben weggestopt
zelf het kleine ah'tje hier heeft bakpoeder
elk merk zal wel zijn eigen kleur hebben, maar volgens mij hebbenz e het eigenlijk altijd wel
succes met zoeken dan
In de supermarkt bij de zakjes vanillesuiker e.d. onder de naam Backin.
Volgens mij is dat bakpoeder!
Succes!
Ik heb twee soorten bakpoeder. idd die van de supermarkt backin en
bakpoeder (karbonat) gevonden in de turkse winkel, net als rozewater (80 cent per )flesje hier wat van toegevoegd aan cakeje mm lekker. En zag dat ze daar ook rozenjam hadden met rozenblaajes erin. Leek me wel leuk als vulling. Nog niet uitgeprobeerd. Ook citroenzuur hadden ze.
als je toevallig deze vakantie nog naar duitsland gaat, moet je daaar eeens kijken .
Iedereen bedankt voor de reacties. Gisteravond heb ik bakpoeder bij de Lidl kunnen kopen.
mooi dat het gelukt is
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Bakpoeder --> Waar te koop?