1

Onderwerp: Ook besmet...

Op 4 september wordt ons zoontje 1 jaar. Bij een bakker spotte m'n man de map met de Amerikaanse kindertaarten en vond dat wel erg tof... Ik dacht meteen; volgens mij zijn die niet zo lekker en toch stervensduur!
Dus ik ben gaan speuren en kwam al snel op deze site terecht. Tja en dan is het einde zoek; rolfondant en marsepein bij de plaatselijke banketbakker gekocht en aan het knutselen geslagen!

Tot nu toe heb ik 5 taartjes gemaakt; vooral om e.e.a. uit te proberen; biscuit bakken, werken met fondant en marsepein, vullingen maken, biscuit bekleden, fondant en marsepein kleuren, etc. Zo leuk!
Vooralsnog vooral als voorbereiding voor DE verjaardagstaart, maar iedereen die de eerste creaties ziet/proeft begint al verzoekjes en bestellingen door te geven! Wahahaha! Dus wie weet waar het eindigt?!?!

Ik moet nog even goed uitvogelen hoe het foto's plaatsen werkt, dan zien jullie de eerste creaties wel terug in de Taartenparade.

Over mezelf; ik ben 31 jaar, getrouwd met Marc, mama van dochter Lara (nov 2006) en zoon Mika (sept 2008), werk 32 uur als woonconsulent bij een woningcorporatie en vindt tuinieren, lezen, koken, fotoboeken voor de kids maken en films kijken ook erg leuk.

... ik vraag mezelf af hoe ik het voor elkaar heb gekregen om in 1 1/2 week tijd 5 taartjes te maken... (tussen alle andere bezigheden door)

2

Re: Ook besmet...

Welkom op de forum :)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

3

Re: Ook besmet...

Veel plezier op het forum! We wachten met smart je foto's af :Y

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!