1

Onderwerp: Mijn voorstelrondje :)

Ik ben Marjolein, 28 jaar. Ik woon in Nieuwegein samen met mijn vriend en 4 katten, ook heb ik nog een paard welke gestald staat in Werkhoven. Ik werk als Management Secretaresse bij Achmea in De Meern.

Ik heb regelmatig kriebels om te bakken, maar ik kom nog niet echt verder dan basis cakes, basis cupcakes, basis koekjes, boterkoek, Ben & Jerry's taart.

Ooit heb ik wel met school een workshop bij een banketbakkerij gehad en gingen we roosjes met blaadjes en krultakjes maken van marsepein voor op een taart. Geweldig! Ik was zo trots als enige met een 10 haha! Heb dat ding jaren bewaard :D Ben benieuwd of ik nu nog steeds aanleg heb tot freubelen met marsepein. Ik heb mezelf opgegeven voor een workshop basis taartdecoratie op 2 september en het kan mij niet snel genoeg 2 september zijn :D

Bolvormen voor boltaartjes heb ik al gekocht, springvorm heb ik ook en een paar uitdrukfiguurtjes. De rest van de shoppingspree wacht ik nog even mee totdat ik weet wat ik precies moet hebben :)

Tot die tijd neus ik alvast lekker rond hier en doe alvast idee

Je zou toch haast nog taarten aan het maken zijn in je slaap :D

2

Re: Mijn voorstelrondje :)

welkom hier, succes met de workshop! leuk hoor!!

3

Hoi Marjolein, welkom op de forum :)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

Hallo Marjolein,
Welkom op het forum. Veel oefenen dan komt het helemaal goed!!

Groetjes Jos

5

welkom en heel veel decoreer en bak plezier

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

6

Welkom op het forum!

Ben & Jerry's taart dat klinkt lekker! Hoe maak je dat? :P

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!

7

:D

Ben & Jerry Chocolade taart

Ingredi

Je zou toch haast nog taarten aan het maken zijn in je slaap :D