1

Onderwerp: moeten eieren echt eerst in warm water??

Voor ik ze ga mixen?? (voor recept voor biscuitmix hier links)
Het staat wel zo beschreven maar ik vraag me af of het ook echt moet.
Als ik de webshopmix gebruik dan hoeft dat toch ook niet...
En weet iemand eigenlijk waarom je de bloem en maizena niet mag mixen maar er op het laatst door heen moet spatelen????
Bij de webshopmix doe je alles tegelijk in een kom en mixen maar..gaat altijd goed!

Groetjes Kim

2

Re: moeten eieren echt eerst in warm water??

De eieren moeten sowieso op kamertemperatuur zijn, dus ja, dat is echt nodig :P

Groetjes Laura!

3

Ja op kamertemperatuur weet  ik, maar dat zijn ze al dus vraag me af wat het voor nut heeft om ze dan in warm water te leggen...zo staat het namelijk in de beschrijving...(biscuit 2) hier links..

4

Doe ik nooit. Ik zorg dat ze op keuken temperatuur zijn, zoals alle ingredi

5

Bedankt! Ik ga het maar eens proberen zonder ze eerst in water te leggen, want de kapsels zijn al 2 keer mislukt, en dat gebeurt me eigenlijk nooit....

6

Als ze uit de koelkast komen dan wel maar dat wordt vooral gebruikt om ze snel op temperatuur te laten komen.
Anders is het niet nodig.

Avalon's magical cakes

Wisten jullie dat je eieren niet in de koelkast mag bewaren?? Dan gaan namelijk de pori

8

ik doe het ook noooit bewaar zoieso mijn eieren buiten de koelkast ze zijn meestal al op voordat er 3 dagen voorbij zijn hihihihih.,

9

Ik bewaar ze in de schuur maar heb ze ook super vers! Heb namelijk zelf kippen dus heb altijd eieren bij de hand!
Soms zijn ze nog warm omdat ze zo onder de kip vandaan komen nou dan gaan ze niet meer in warm water!! Stel dat het nu buiten kouder word dan misschien wel even. In mijn schuur is het in de winter zo'n 15 graden