Onderwerp: taart v
Klinkt lekker ingewikkeld valt gelukkig wel mee
Deze taart heeft mijn buurvrouw met een beetje hulp voor de verjaardag van haar dochter gemaakt. Het is haar eerste taart!
Ik vind hem goed gelukt voor een eerste. En met zo'n bloementaart kun je ook lekker verbloemen
De versieringen zijn voornamelijk door haar gemaakt en gedaan. Daar heb ik alleen bij geassisteerd en lekker met de lace cutter gespeelt
.
Ze vind het wel moeilijk om hem morgen aan te gaan snijden Ze heeft wel drie keer gezegd dat hij veel leuker is geworden dan ze gedacht had. Ze is er dan ook supertrots op en heel blij mee. Ik denk dat haar dochter dat morgen ook wel is
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en zij zal het zeker ookleuk vinden om jullie reacties te lezen.
Ik denk dat we er weer een verslaafde bij hebben
Beide taarten zijn gevuld met een laagje krokante pure-chocolade-met-frambozen met verse aardbeienmousse erop en aardbeienjam met weer verse aardbeienmousse erop.
Het lijkt op de foto's wel of de taart een wulps hupje omhoog maakt aan de linkerkant Dat is niet zo in het echt. Ik zal mijn camera wel raar gehouden hebben, ik zat er ook een beetje scheef voor.
Ook de kleur is een beetje afwijkend door het lamplicht. De bovenste taart is lichtroze en de onderte taart is knal pinkpanterroze en niet rood.