1

Onderwerp: Kleurtjes

Ik als beginner heb al best veel kleurtjes marsepein in huis :) Maar nu heb ik de laatste keer mn wit opgemaakt.........Ik ga over twee weken een puzzel hellokitty maken op een taart. Ik heb nog wel cremekleur? Zou dat leuk genoeg zijn??
Als jullie 1 kleur missen gaan jullie dan wel eens naar een toko ofzo? Ik hoorde dat je het daar ook kan kopen. Normaal bestel ik gewoon hier op de site....dan weet ik dat het goed is ;)
Of misschien moet ik een leuk figuurtje maken waar ik geen wit voor nodig heb hahaahaha
Maar goed, misschien hebben jullie tips voor DenHaag?

2

Re: Kleurtjes

ik heb geen kleurtjes (ja, rood/zwart/wit en blank...)
maar verder doe ik alles met kleurstof..kan je ook heel veel mee..
is dat geen optie?

3

Eh ja.....daar moet ik ook maar eens mee aan de slag gaan maar.......ik kan van creme geen wit maken toch :P of vergis ik me :)

4

Dat creme wat ik heb dat is van de website uit zo'n pakket met allerlei kleuren. Creme was best een grote verpakking, daar zou ik natuurlijk mooi met kleurstof kunnen oefenen!

5

en er is witte kleurstof hoor!
je hebt er wel wat voor nodig, maar dan heb je wel bijna witte marsepein! wel ook even een potje crisco bestellen... dat is tegen het plakken. als je zoveel kleurstof gebruikt gaat de marsepein plakken.

als je toevallig een Hanos in de buurt hebt (niet die in Zwolle) en je hebt een Hanos pasje dan kan je een 5 kg Bakels fondant halen. Witter krijg je het niet ;)

7

ja of n kilo witte fondant bestellen ;)

8

Als je alleen even snel een beetje wit nodig hebt voor het puzzelplaatje en later pas wilt gaan bestellen heb ik eventueel zat witte fondant liggen........

Of even wat MMF zelf maken!!Mooi wit!!En echt niet moeilijk!!
Alleen even wat marshmallows en poedersuiker!!

10

Darlene Visser schreef:

Of even wat MMF zelf maken!!Mooi wit!!En echt niet moeilijk!!
Alleen even wat marshmallows en poedersuiker!!

vergeet je eetlepels water niet anders heb je kauwgum :O

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????