Onderwerp: varkentje, schaapje en koetje geboetseerd!
Hallo!
Volgende moet ik een taartje maken voor een meisje dat 2 wordt en ze houdt van diertjes! Dus ben alvast maar aan de slag gegaan met het boetseren.
Bedankt voor het kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » varkentje, schaapje en koetje geboetseerd!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo!
Volgende moet ik een taartje maken voor een meisje dat 2 wordt en ze houdt van diertjes! Dus ben alvast maar aan de slag gegaan met het boetseren.
Bedankt voor het kijken!
leuk zeg ik wou dat ik dat kon knap hoor.
Wat een schatjes! de koe vind ik helemaal geweldig!
Heel erg leuk gelukt! Een koe met vijf spenen is alleen niet helemaal anatomisch correct, volgens mij
wat een leukerds erg knap gedaan.
(geloof dat ik ook maar eens moet oefenen met boetseren).
wat een schatjes. Ik wil zo'n schaapje!!!
awww, wat leuk !
Wat zijn ze leuk, knap gemaakt zeg !!!
Ik vind ze erg leuk, maar vroeg me ook al af of ik eerder een koe met vijf uiers had gezien.
ahhh ze zijn leuk gelukt zeg!
Wauw, heel mooi..
Met wat heb je dat geboetseerd? Mex-paste?
Schattig hoor, vooral het koetje vind ik leuk
Wat een schatjes, ook bij mij is het koetje favoriet!
Knap gedaan, ik doe het je niet na.
En inderdaad, een koetje met 5 uiers, haha!
@ katja, clariska, sanneke:zag ook te laat dat het er 6 moesten zijn maar ja, de volgende keer maar, haha
@ madre: ik heb ze geboetseerd met fondant en tylose.
Bij mij is het schaap favoriet omdat het leuke dieren zijn, haha, maar de koe is toch het leukst!
zag ook te laat dat het er 6 moesten zijn
.....vier, dus!
joynathalie schreef:zag ook te laat dat het er 6 moesten zijn
.....vier, dus!
jaaaaa! hahaha! lig hier helemaal in een deuk! hihi!
zit met m'n iphone in te typen en zie net dat ik 6 ipv 4 heb gedaan!
hahahaha! kom niet meer bij......
domdomdom
Geweldig!
Wat een leuke dieren zeg.
Wat een schatjes!!
Erg leuk, wou dat ik dat kon!
Ik vind ze ook geweldig!!!! Die 5 spenen vielen mij ook meteen op.
@ Roosmerijntje: het is een kwestie van proberen en doen. Ik kan ook nog niet boetseren, maar heb toch een keer een hondje geboetseerd. Gewoon mee begonnen en hij was nog leuk gelukt ook. Maar misschien kun je beter wachten tot het iets minder heet is, dan plakt alles wat minder. En dan gewoon DOEN!
(als je links in het menu op how to's klikt, kun je op een link van howto's verzameld door Ria klikken, daar staan een heleboel linkjes naar websites met duidelijke howto's, dus bij de computer/laptop gaan knutselen )
Hee meiden!
Bedankt voor de leuke reacties! Ik heb het schaap en de koe ook met een howto gemaakt, met een klein beetje van mezelf. Het varkentje was niet zo moeilijk.
dat schaapje is zo lief!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » varkentje, schaapje en koetje geboetseerd!