1 Laatst bewerkt door verliefdmeiske (02-08-2009 11:41)

Onderwerp: Milkshakesiroop

elke keer als ik in de groothandel langs de milkshakesmaken loop vraag ik me af of ik dit in een taart zou kunnen gebruiken...door de BC of gewoon los (daar is het denk ik te vloeibaar voor..)

Maakt iemand hier wel eens gebruik van?

Onderstaand een beetje onduidelijke foto, maar de bedoeling is wel duidelijk neem ik aan...
http://i27.tinypic.com/2vj50yr.jpg

het zijn echt heeel veel smaken en je hebt ze vanaf

2

Re: Milkshakesiroop

Ik heb ze bij de Sligro in de handen gehad en ik zou ook wel willen weten of je ze gebruiken kunt in een taart??
Ik ga even meelezen..;)

3

Ik zeg; lekker proberen en het ons laten weten!

4

Mij lijkt het niet zo'n probleemom er botercreme mee aan te maken, dat doe je normaal ook met allerlei andere vloeibare smaken..
Om het los te gebruiken kan misschien ook wel, ipv jam of iets dergelijks kan je er je biscuit mee insmeren voor de smaak.
Succes ermee! Enne we horen het wel he ;)

Hoi Alemaal,

Ik gebruik van de sligro wel de mega toppings. Ik maak daar mijn bavarois mee op smaak en gebruik het voor de botercremes, smaakt heerlijk ! Ze zijn nou in de aanbieding bij de sligro, het is ook goedkoper dan de pattides.
Groetjes Kiki

6

Het kan wel door je BC maar dan alleen de gene waarmee je gaat vullen.. niet er ook mee afsmeren..
te veel vocht ;)

dan zou ik de siroop bij de hoeveelheid watertoevoegen dat je aan de mix moet toevoegen..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

7

Ik gebruik deze ook. Voor de botercreme vervang ik het water door deze smaken en de botercreme smaakt dan zo lekker.
Dat doe ik dus ook bij de bavarois en vind z ee super.

Maar idd niet mee afsmeren hoor want je marsepein smelt ter plekke.

8

Ga er van de week ook eens naar kijken. Mijn broertje vertelde me dat hij dit ook wel eens gebruikte met taarten maken, hij is banketbakker geweest dus zal wel goed zijn dan haha.

Life is like a box of chocolates...
Groetjes Cindy

ik ga vrijdag maar weer een rondje groothandels doen en deze staat zeker op mijn lijstje :)