1

Onderwerp: Een site (en groothandel of winkel) voor decoraties

Deze site stond op de decoratie die een klant van mij heeft gekocht bij de tafel van 18.
Ze wil voor haar bruidstaart en muffins de decoratie zoals de tafel van 18  op de site heeft staan. Ze is zelf alles gaan halen in Utrecht en heeft het vervolgens bij mij afgegeven. Op de doos stond de link

[i]edit Jozien: ik heb de link even weggehaald, zie de regels voor reclamemaken bovenaan onder regels (# In een lopend topic een andere (web)winkel noemen kan, zolang dit binnen de context van het topic valt. Vermijd dan wel zoveel mogelijk het gebruik van linkjes). Het gaat hier om het bedrijf Leman uit Belgi

2

Re: Een site (en groothandel of winkel) voor decoraties

ziet er leuk uit allemaal

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Hoi, ik heb even door die online gids gebladerd en zag veel chocolade met printjes enzo.
Er is ook een groothandel in Almelo - Te Riele - die dit soort dingen verkoopt. Onze chef-kok koopt daar ook de decoraties voor desserts enzo in!

I don't believe in low fat cooking! (and baking)

4

Ik heb met name interrersse in de suiker bloemen en blaadjes die staan verderop in de catalogus. Ik heb een mail gestuurd maar nog geen reactie...

5

Esterke schreef:

Ik heb met name interrersse in de suiker bloemen en blaadjes die staan verderop in de catalogus. Ik heb een mail gestuurd maar nog geen reactie...

Ik heb ook een mail gestuurd, en gevraagd om een prijslijst. Er staan leuke dingen bij, maar veel producten komen me ook bekend voor van nederlandse leveranciers.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook