1

Onderwerp: Tips gevraagd!

Voor deze week 2 bruidstaarten precies voor Donderdag en vrijdag als het 30 graden word.
Ik maak ze smorgens maar ze moeten denk ik toch in de koeling of niet?
Zullen ze het wel aankunnen de warmte?
En blijven ouwel bloemen gewoon mooi in de koelkast?
En de taart gaat daar dan ook in de koeling maart overdag is het natuurlijk super warm hoe lang van te voren kunnen ze hem er dan het beste uithalen en gaat ie dan gelijk zweten???
Pff beetje een dilema...

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

2

Re: Tips gevraagd!

Ik heb laatst een bruidstaart een half uur voor aansnijden uit de koeling laten halen. Ik was zelf gast op de trouwerij, en de bc was precies goed.
Ging wel zweten zag ik al, maar van te voren gemeld dat de bediening vooral niet aan de taart moest gaan klooien of deppen. Je weet het maar nooit wat ze bedenken... Gewoon neerzetten en verder niets was de opdracht. :D

3

Re: Tips gevraagd!

Ik had de vorige keer toen het ook 30 graden was en onweer op komst, dus hoge luchtvochtigheid, een opdracht voor 4 taartjes voor een feestje waar geen koeling was. De taarten hebben bij mij in de koeling gedstaan, toen 30 minuten in de auto en nog 1,5 uur op de locatie. ik had koelelementen meegenomen, maar dat heb ik maar onder 1 taart gedaan, omdat het ernaar uitzag dat die overbleef. Maar het is me erg meegevallen, het zweette wel een beetje, maar lang niet zo erg als ik verwachtte. Het werd wel al vrij snel zacht, dus de taart hoeft niet te lang vantevoren uit de koeling.  Het waren wel lossen taarten, geen stapel.

Groetjes, Elly