1

Onderwerp: welke slagroom vraagje???

Om te spuiten bv op een meptaartje/foto taart enzo welke slagroom gebruik je dan....Ik heb nu de normale slagroom die je zelf klopt..en doe er dan een zakje klopvast nog door...maar wordt niet erg stijf..zolas bv de slagroom van de bakker op gebak..... Ik had al bij de zoekfunctie gekeken maar kan het niet vinden....
dus vandaar mijn vraag
alvast bedankt

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2 Laatst bewerkt door marliesb (03-08-2009 17:20)

Re: welke slagroom vraagje???

Ik gebruik de bekers slagroom van de Jumbo...
Een zakje klopvast en een zakje vanillesuiker erbij en klaar is kees....

3

de bekers die je nog moet mixen ook bedoel je dan?
en die blijft dan wel goed stijf?

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

4

Hey Conny,

Ze hebben bij de jumbo van friesche vlag nu ook kant en klare slagroom in een beker, deze is echt heel stijf, en kun je er goed voor gebruiken.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

5

thanks...dan ga ik die maar eens een keer proberen.....dus die wordt niet slap als je hem eenmaal gespoten heb????  aan de buitenkant van de taart bedoel ik dan he.... (zonder marsepin/fondant)

6

Aangevette slagroom blijft lekker stevig.

7

thanks Loes..dat ga ik ook eens proberen..lijkt me nog superlekker ook