1

Onderwerp: eindelijk lid

Hallo
jaren geleden wou ik voor mijn zoontje een mooie taart bakken. Toen kwam ik al op deze site terecht. Alleen is het er nooit van gekomen om iets uit te proberen.
Nu, ondertussen mama van 3 kindjes tussen 5 en 1, heb ik de site herondekt!
En december (verjaardag oudste) en januari (verjaardag jongste) heb ik dan voor de eerste keer een bekleedde taart gemaakt, gevuld met bananenmousse! Iedereen heel enthousiast.
In augustus wordt de middelste 3 en dan wil ik zo'n mooie carstaart maken, een 3d model.
Geen idee of dat te hoog gegrepen is, maar ik ga het toch proberen!

Ik vind dat velen onder jullie echt PRACHTIGE taarten maken en hoop ooit ook zo goed te worden! De tips, afbeeldingen, voorbeelden die ik hier vind, zullen zeker helpen!

Wat ik mij al een heel tijdje afvraag: wie eet al die taart die je maakt op?? :P(oefentaarten???)

Groetjes

2

Re: eindelijk lid

Welkom op het forum...
Ik laat familie, vrienden, buren de taarten opeten...:lol:

Succes en veel bakplezier...:Y

3

bij mijn man vooral en buurvrouw en vriendinnen collega's die wel eens willen proeven. hahaha je raakt ze van zelf kwijt hoor als ze lekker smaken.

welkom op het forum en nog heel veel bakplezier

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

Welkom en je hebt heel veel vrienden, kennissen, collega's die het allemaal best vinden om taart op te eten.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

5

Welkom!!!

6

Welkom op het foruM!

7

Welkom hier...

8

Welkom op de forum!

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

9

Bedankt allemaal!

10

Welkom :)

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!