Onderwerp: Welke marsepein?
Ik had voorheen altijd de extra blanke marsepein uit de webshop maar die is er niet meer.
Welke lijkt hier het meeste op, de 1:3 of de 1:4 van funcakes?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Welke marsepein?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik had voorheen altijd de extra blanke marsepein uit de webshop maar die is er niet meer.
Welke lijkt hier het meeste op, de 1:3 of de 1:4 van funcakes?
kan het wat berteft de kleur niets zeggen tussen de kleur van 1:3 en 1:4 geen verschil vind ik zijn ceme gelig.
maar kan wel sinds kort zeggen dat ik de 1:3 prettiger vind werken wat steviger minder snel smelten.
Ik heb toen funcakes net begon in de webshop eens een 5 kilo verpakkingvan de marsepein gehad, was hier echt niet tevreden over en hoop dan ook nu dat de smaak en kwaliteit verbeterd is.
Wil daarom weten of
Misschien moet je het even aan de shop vragen? Zij weten vast wel welke de vervanging van de extra blanke is.
Dat is idd een optie, maar wilde eigelijk van het weekend bestellen en dan is er niemand aanwezig in de shop
Vandaar dat ik het even hier probeer, misschien dat iemand ervaring heeft met beide.........zo niet wacht ik met bestellen tot maandag zodat ik het eerst even de shop kan vragen.
ik ken alleen deze kwaliteit en over de smaak heb ik nog geen klachten gehad de 30 taarten die ik nu gebakken heb zijn allemaal erg goed in de smaak gevallen en de 1:3 is zeelandia marsepein als het goed is en geen funcakes zoals ze vermelden. heb ik via taart en decoratie besteld.
Dat is idd een optie, maar wilde eigelijk van het weekend bestellen en dan is er niemand aanwezig in de shop
Ik zou er een mailtje aan wagen. Ik heb wel vaker in het weekend een reactoe op een mailtje gehad . Dat is geen garantie, maar niet geschoten is altijd mis!!
de 1:3 is de oude "extra Blanke marsepein" Ik heb hem laatst nog besteld en het is echt dezelfde
de 1:3 is de oude "extra Blanke marsepein" Ik heb hem laatst nog besteld en het is echt dezelfde
Mooi dan kan ik bestellen
Hartstikke bedankt allemaal voor het antwoorden.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Welke marsepein?