Re: Topsy voor geslaagd zijn
Helemaal geweldig!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Topsy voor geslaagd zijn
Helemaal geweldig!!!
Geweldig! Ik krijg deze week ook een topsy.....deze wil ik graag als inspiratie gebruiken, als het mag!
Wat super mooie taarten heb je gemaakt! Vooral de eerste vind ik helemaal top
Waauw, 2 prachtige taarten!
Wauw! Die eerste klopt gewoon helemaal! Gave kleuren, mooi ontwerp en ook de topsy is helemaal mooi uitgevoerd.
De bruidstaart is natuurlijk ook erg leuk, maar de 1e topsy springt er wat mij betreft uit!
Heel mooi alletwee maar die bovenste springt er voor mij echt uit. Ik heb er niet veel gezien die zo mooi zijn. Heel gaaf!!!!
Zooo... Annemieke wat een prachtige taarten heb je weer gemaakt, maar ook voor mij gaat de eerste met stip op
Wat een plaatje die eerste....
En niet origineel maar ik vind de bovenste met de aardbeitjes ook echt helemaal geweldig! Heel mooi gemaakt!
Vooral die bovenste....een PLAATJE!!
Wowwww de eerste is echt een plaatje!!!!!!!!
Kunstwerken...:thumb:
Ik vind ze keigaaf....
Ik vind ze beide schitterend.. en ik moet de overige dames toch wel gelijk geven als ze de eerste als favoriet aanwijzen 
die is toch wel heel mooi 
Prachtig!
Prachtige taarten, maar ook de eerste vind ik een echt,echt prachtige topsy 
Die eerste is inderdaad helemaal geweldig.
Wauwie, die bovenste taart met die aardbeien.........daar ga je van watertanden. Ben helemaal verliefd op die taart. Wat een super combie met die kleurtjes, en wat een prachtige uitvoering!!!
Die heb ik natuurlijk wel even bij mijn favorieten gezet.
Groetjes,
Annette
Wat een leuke taarten zeg...
Vind vooral je aarbeien Topsy super mooi...
Beide zijn supergaaf!
wow prachtig weer!! echte toppertjes!
Ik ben eerlijk gezegd ook geen topsy fan maar deze....
nummer 1 is voor mij nummer 1! wat is DIE mooi!
Mooi hoor,vooral de bovenste! 
Gaaaaaf, die eerste is echt helemaal te gek, wat een mooi uitgevoerde topsy! Ik ben niet zo'n topsy fan, maar als -ie zo is uitgevoerd vind ik het een ander verhaal!!!
Ik ben ook benieuwd naar je stapelmethode. En heb je hem van cake gemaakt of van biscuit? Ik durf dat niet zoveel toesnijden in biscuit namelijk... 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Topsy voor geslaagd zijn