1

Onderwerp: Newbie op dit forum

Hallo allemaal!
Wil graag voor mn dochtertje een prinsessentaart maken voor haar verjaardag in september. Maar heel weinig ervaring met taart bakken. Ben nu dus een beetje aan t oefenen en heb gisteren net mn eerste (oefen)taartje gemaakt en daarbij veel info van deze site en dit forum gehaald. En geloof dat ik nu een beetje verslaafd aan taartjes bakken aan t worden ben. *) haha. Dus maar even aangemeld hier.
Maar goed,zal me nu maar even voorstellen.

Mijn naam is Annelies, ben 28 jaar. Moeder van 2 prachtige dochtertjes,Lisanne van bijna 4(daar wordt de prinsessentaart voor!!) en Marissa van 2. Woon samen met mijn vriend, kids, bulldog en perzische kat in Heerenveen. Werk parttime bij een grafisch bedrijf. Mijn dagen zijn altijd vrij snel om, kom soms tijd te kort haha. Verveel me weinig gelukkig. En anders zoek ik wel wat nieuws op,zoals een taart bakken dus!! Zal vanmiddag mn taart meenemen naar mn ouders, ben beniewd!!
Zal nu even het aanrecht opruimen want ik heb net botercreme gemaakt en de taart afgemaakt.
Tot de volgende keer!! Groetjes Annelies!

Veel liefs, Annelies

2

Re: Newbie op dit forum

Welkom hier, en scroom niet om te vragen, zoeken!!

Succes met je taarten!
En vergeet ze niet te posten!!

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

3

Welkom op het forum....

Succes en veel bakplezier...:Y

4

welkom en veeeel bak plezier

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

WelkoM!!

6

Welkom hier :)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

7

welkom op dit leuke en zeer behulpzame forum!! :)