Onderwerp: supermario probeercuppies
voor de verjaardag van mijn zoontje end augustus, had ie de vraag een supermario taart, maar om al t een en ander te proberen, vandaag even deze cuppies gemaakt.
3 secondes na de foto waren er al 3 weg
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » supermario probeercuppies
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
voor de verjaardag van mijn zoontje end augustus, had ie de vraag een supermario taart, maar om al t een en ander te proberen, vandaag even deze cuppies gemaakt.
3 secondes na de foto waren er al 3 weg
Heel grappig, mooi gemaakt!
ooo. leuk!!!
heel erg leuk gemaakt
ooooooooooooooooo die sla ik op! ( mag wel he ? ) mijn zoon is de 14e jarig en wil mario taart, doe ik deze cc er bij !
die zijn strak!
ooooooooooooooooo die sla ik op! ( mag wel he ? ) mijn zoon is de 14e jarig en wil mario taart, doe ik deze cc er bij !
natuurlijk mag dat, dit is de eerste keer dat iemand vraagt om iets van mij na te mogen maken...jij maakt me dag helemaal goed joh...woehoe hihi
Ik ga ze ook onthouden!! Vind ze geweldig!!
Deze zijn zo gaaf!!!!
heel leuk gemaakt hoe heb je die figuurtjes zo mooi gekregen?
de figuurtjes heb ik na voorbeelden van het internet geboetseerd. Even gegoogled op supermario afbeeldingen en...hele rijen
Leuk gedaan
leukleukleuk!
Grappig.
Leuk zeg!!
Cool!
Die zijn gaaf!!!
zo leuk
zooooooooooooo die zijn leukkkkkkkkkkkkk,dat heb je super gedaan..en ik ga ze ook ff opslaan hoor...
Mag ik ze ook opslaan?
Hoe heb je die muur zo mooi gemaakt, een structuurmat?
de steentje heb ik gemaakt met een structuur mat, welke bij de houtnefjes mat zit.
en natuurlijk mag iedereen ze als inspiratie gebruiken
Die zijn echt leuk!! ff opslaan...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » supermario probeercuppies