Onderwerp: Muis van Lucy Cousins gepuzzeld

wat is dit taarten toch enorm leuk om te doen! heerlijk relaxen met een stuk fondant onder de roller...

ik kreeg de vraag of ik een Muis wilde maken omdat ik beginner ben heb ik eerst maar eens geprobeerd of ik het kon puzzelen. ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZFVF6MPE-D.jpg

volgende opdracht is een Mega Mindy :S

dank voor het kijken alvast !

2

Re: Muis van Lucy Cousins gepuzzeld

Super hoor!!! kleur jij de stukjes marsepein zelf? of haal je het uit gekleurd marsepein?

@ Sandra, de rode fondant heb ik op kleur gekocht de rest doe ik zelf. ik heb eerder zelf gekleurd met rode kleurstof en dat gaf geen mooie dieprode kleur en smaakte ook nog eens bitter. vandaar dat ik het nu op kleur koop evenals zwarte fondant. al doende leer je !

4

Ik heb idd rood en zwart ook zelf in huis!! voor de cars auto die ik gemaken, heb al veel gelezen dat die kleuren niet te kleuren zijn! maar ok de rest doe je zelf..
doe je dan eerst uitsnijden en dan kleuren? dan heb je maar mini beetje kleur nodig he!?

ik vind het wel super, misschien ga ik me eens aan een simpel plaatje wagen!

5

Knap gepuzzeld!!

ik ben net als jij ook een beginner en het puzzelen is mij niet tegengevallen. ik heb een plaatje gezocht en dat uitvergroot op de maat van de taart die eronder moet. die 4 x gecopieerd en daarna knip je de delen en leg je ze op je fondant. uitsnijden, en daarna op de goede plaats leggen . ik had het orgineel ( zoals ik gelezen had op het forum) in een insteekhoesje gedaan . op dat insteekhoesje werk je dan je plaatje uit.  muis is niet zo moeilijk om te doen veel werk maar als we straks geoefend zijn gaat het vast makkelijker. ben er zo'n 2 uur mee bezig geweest. ze mogen blij zijn dat ik (nog) geen uurloon reken :lol:

7

Wow 2 uur..? hij is wel gaaf hoor...!!

het zijn grote vormen en vlakken het valt heel erg mee, gewoon aan beginnen Sandra!

9

Wat een leuke muis! Erg goed gelukt.

10

hij is echt super geworden maaike!!!
was hij groot genoeg?

Taartse !!!!!
Groetjes Marijke

Jup, en de opdrachtgever was helemaal lyrisch over Muis. geslaagd dus. nu hoeft er alleen nog een taart onder gemaakt te worden.......:D en een meptaartje natuurlijk.

Leuk gemaakt hoor! Helemaal gelukt! Laat je mega mindy ook zien als je hem afhebt?

Gr. Nicolette

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

13

Ziet er goed uit!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

14

Ziet er goed uit!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

15

wat schattig!!!

16

Hij is leuk!!
Hoe heb je die zwarte lijnen gemaakt?

@ Nancy

met de sugargun! echt een topaankoop.