1

Onderwerp: foto en advies gevraagd

Hieronder zie je een foto van een uitnodiging en daaronder hetgeen ik er van marsepein van heb gemaakt. Wat/hoe zouden jullie ervan maken? het is voor de bovenkant van petitfours (van 4,5  bij 6 cm).

Graag tips/verbeterpunten/kleurgebruik enz. enz zijn allemaal welkom! Het moeten er totaal 43 worden. Alvast bedankt!!
Machteld

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JJBEKSSZ.jpg

2

Re: foto en advies gevraagd

geen verbeterpunten zo op het ook. ik denk wel veel werk, zal een vrolijk geheel worden

3

Ik vind hem super! Maar is het niet te veel werk om dat 40x te maken?
Ik zou dan misschien stiekem toch gewoon mooie gedecoreerde marsepein petit fours maken, en het uitnodigingsplaatje in ouwel/icing erop. (Of ben ik nu te lui?)

Trying to forget someone you love,
is like trying to remember someone you never knew...

4

hartstikke leuk,maar wat een karwei?!

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

5

Ik vind het hartstikke leuk, veel werk, maar dan ook veel voldoening. Wat je misschine nog zou kunnen doen, is met dust het donkerblauw in de cijfers er op verven. Dat geeft dan wat meer diepte-werking (en nog meer werk :S ).

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

6

met ouwel/icing erop heb ik ook al zitten denken, maar marsepein is volgens mij gewoon het mooiste. Voordeel is wel (volgens mij) dat je het al vooraf kunt maken en uitsnijden. Het uitsnijden gaat best handig (geen moeilijk model) en met een een tool met kegel druk ik er de holletjes is voor de gekleurde bolletjes.

De diepte van de van de cijfers mis ik zelf ook, maar ja, voor het aantal is dubbel snijden niet echt meer te doen. Bij taarten doe ik het wel (zie bijv de letters op deze taart die ik gemaakt heb http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … id=61079).

Dusten is nog wel een optie. Zit er gelijk ook wat glitter aan, is ook wel leuk natuurlijk .

Achtergrondkleur: geel of toch wit (en dat dusten?).

Tis pas voor begin september, dus ik heb nog even!

Zou je ze om jezelf werk te besparen niet in dat knalblauw kunnen maken met gekleurde stippen en dan enkele er tussendoor met de cijfers erop??? Is ook kleurig, feestelijk en aansluitend bij de uitnodiging, maar zeker minder werk!

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

8

Het ziet er hartstikke leuk uit wat je al gemaakt heb, alleen ga je dat na de 10e niet leuk meer vinden :nooo
Zou je toch geen leuke tappit of uitsteker gebruiken voor de cijfers?

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

9 Laatst bewerkt door Machteld (28-07-2009 20:31)

nog even snel een 2de achtergrond gemaakt, vind deze wel veeeeel feestelijker.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DWQECUCU.jpg

10

Die witte achtergrond vind ik wel mooier.
Wens je veel succes met het vele werk!!!

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

11

prachtig!! ik zou ook voor de witte gaan!

groeten, Bianca
TAART in huis

12

Jaah dat witte is heel leuk!

13

wow, dat is wel veel werk hoor..maar idd de witte is veel mooier, knalt lekker!

14

Erg leuk ik zou ook voor de witte gaan, op ouwel haha.
Nou je hebt er 1 klaar nog 39 te gaan haha nee als je ze allemaal met de hand wil maken dan zou ik het bijvoorbeeld in 10 per dag doen ofzo.
Succes!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

15

wat een werk, ik zou persoonlijk dan gaan voor allemaal verschillende kleuren achtergrond mss dus een paar witte een paar gele paar rode ofzo noem maar iets;)
succes met het werk

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.

16

erg leuk gedaan, indd de witte vind ik ook leuker.
Misschen kan je de 40 duidelijker maken dmv van zwarte lijnen? met marsepein of eetbare stift

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

heel erg leuk, de witte is wat sprekender denk ik. maar wel veel werk zeg! misschien ook leuk om de 40 in verschillende kleuren te maken, of je moet ze allemaal 't zelfde willen. succes!

'I love it when a cake comes together'

pfoe hee wat een werk ik ben blijkbaar ook van het luiere soort. maar mooi is het wel en wat een voldoening als ze klaar zijn. de witte zou ik overigens ook kiezen. heel leuk!

19

ik vind de witte persoonlijk mooier....
maar wat een werk....

Taartse !!!!!
Groetjes Marijke