1

Onderwerp: Bruidstaart, voor mij, door mij!

Hallo,
inmiddels al een maand geleden maar hier onze bruidstaart. samen gemaakt met een vriendin die hem ook heeft opgebouwd op de dag zelf.

Het is biscuit gevuld met zelfgemaakte bosvruchten jam en champagne(pati)creme en afgesmeerd met paticreme.
Aangezien we trouwden op Vlieland was de logistiek niet makkelijk maar alles ging goed, taart kwam heel over en smaakte helemaal lekker.
Het was alleen een beetje te warm voor de taart waardoor hij een beetje ging smelten, dat was jammer maar de enige die het zagen waren ik en vriendin.

http://i27.tinypic.com/14ne0l0.jpg

2

Re: Bruidstaart, voor mij, door mij!

Sjiek hoor! Ik vind hem mooi :)

Trying to forget someone you love,
is like trying to remember someone you never knew...

3

Chique hoor! Leuk dat het je gelukt is je eigen bruidstaart te maken. En nog gefeliciteerd trouwens...

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

Een mooie taart.. dat je hem voor je zelf maakt, maakt hem nog wel extra speciaal :)

Nog gefeliciteerd met je huwelijk!!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

5

Wat speciaal dat je je eigen bruidstaart hebt gemaakt!!! Hartstikke leuk! En nog gefeliciteerd!!!

6

En het was zoooo warm. Ik ben de vriendin die de taart in elkaar heeft gezet. Ik ben nog nooit zo ongelukkig geweest met warm weer.
Maar na een paar frustratie tranen is het toch goedgekomen en waren het bruidspaar en de gasten helemaal gelukkig (of kwam dat door het trouwen?)

7

super!!!
en leuk dat je je eigen taart gemaakt hebt!

groetjes José

8

Dat vind ik nou het leukste aan deze hobby! Dat ik nu zo veel kan oefenen dat ik over een paar jaar ook mijn eigen droomtaart voor mn trouwdag kan maken :D
Vind hem echt heel mooi! Chique, modern en heel charmant.

9

Mooie bruidstaart, knap gemaakt!
Balen van de warmte voor de taart, maar goed trouwweer op Vlieland is toch super. Proficiat met je huwelijk!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

10

Mooie taart, aparte kleur ook.

Als ik al die mooie taarten voorbij zie komen, vind ik het bijna jammer dat ik al getrouwd ben ;)
Had ook wel mijn eigen bruidstaart willen maken!! (wij hadden toen alleen gebakjes, zielig h

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

11

Gefeliciteerd!

De enige verslaving met een zoete (bij)smaak!
Karin

12

Wat een prestatie!  :thumb: En fijn dat alles met die reistoestanden en hitte toch nog goed gekomen is :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

13

Van harte met jullie huwelijk!
Hele mooie taart!

14

Gefeliciteerd met je huwelijk! Knap dat je je eigen taart hebt gemaakt! Een bruiloft geeft al de nodige stess en dan ook nog de taart erbij.... Top! Je hebt wel eer van je werk en kunt natuurlijk ook meteen de reacties zien. Errug mooie taart geworden.

15

Ik vind 'm heel chique!

16

Bedankt voor alle felicitaties en complimentjes!! Vriendin en ik hebben we wat slapeloze momentjes gehad voor de taart maar het ging allemaal gelukkig goed.
Vond het erg leuk om mijn eigen taart te maken en idd de reacties van de gasten waren ook erg leuk!

17

Mooie taart, eenvoudig, prachtig.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy