Re: Word 12 jaar, hou van paars en allstars....
mooi gemaakt
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Word 12 jaar, hou van paars en allstars....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
mooi gemaakt
Mooi! Jij hebt al je taarten altijd zo ontzettend mooi strak, hoe doe je dat toch?
Mooi! Jij hebt al je taarten altijd zo ontzettend mooi strak, hoe doe je dat toch?
hihi, oefenen denk ik maar!
Twee tips: Een goede basis is het halve werk! Mooi glad afstrijken en dan op laten stijven voor het bekleden. Verder nooit te dun de fondant uitrollen! Dan maak je het jezelf erg moeilijk met strak krijgen van de taart! Hoeft ook niet 3 cm dik erop te liggen, maar toch zeker wel een kleine cm.
Erg mooi en superstrak gemaakt!!
Mooie strakke taart.
Mooi hoor!
Gaaf!
Mooie kleur paars ook zeg!
Heb je de slechte kant achter?

Jeetje wat een strakke taart!
Wel supermooi! Ik sla de laatste tijd niet veel meer op, maar dit is er weer eentje, hoor!
Gave taart, maar all stars? ik kom het iedere keer tegen, wat is dat?
Heeeeel gaaf!!!!!
super!!
de ster is echt schitterend 
Gave taart, maar all stars? ik kom het iedere keer tegen, wat is dat?
Goh...dat er nog mensen zijn die dat niet weten!! 
Da's een merk (kleding, etc), Converse zijn die alom bekende gympen waar iedereen mee loopt! Google maar ff!
LucyBW schreef:Gave taart, maar all stars? ik kom het iedere keer tegen, wat is dat?
Goh...dat er nog mensen zijn die dat niet weten!!
Da's een merk (kleding, etc), Converse zijn die alom bekende gympen waar iedereen mee loopt! Google maar ff!
Ik wist zelfs wat allstars waren........ dacht ik........... tot je hier zegt dat het ook kleding is en niet alleen de schoenen 
Maar eh, mooi kleurtje en goeie botoxreclame 
Cool! Gave kleuren 
Heel mooi strak taartje!!
Mooi
wauw, mooi strak, goed beglitters kortom super taart!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Word 12 jaar, hou van paars en allstars....