1

Onderwerp: Mijn splinternieuwe site! Jullie mening graag!

Hoihoi,

Mijn splinternieuwe site is gedeeltelijk online. Ik heb hem zelf gebouwd en wil graag jullie mening voordat ik verder ga. Vooral het fotoalbum is nogal gedoe, en voordat ik alle foto's erop zet, wil ik graag zeker weten dat het zo blijft. Dus tot nu toe staan alleen de foto's van kindertaarten en feesttaarten erop en de pagina's kinderfeestje en projecten werken helemaal nog niet. Toch graag jullie mening. Alvast bedankt!

ps; het laden kan wat langzaam zijn, dat heeft te maken met de server waar hij tijdelijk op staat en de bestanden zijn iets te groot, dat moet ik nog aanpassen, dat wordt als het goed is beter als hij af is.

Alvast bedankt!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

2

Re: Mijn splinternieuwe site! Jullie mening graag!

Erg leuk! Zeker met het "funky'' lettertype! (mijn favo-tappits!)
Mijn pop-ups zijn inderdaad geblokkeerd, super dat je er een aparte link hebt geplaatst.

Mooie foto's ook!

I don't believe in low fat cooking! (and baking)

Ik heb 'ns even rondgesnuffeld op je site....ziet er goed uit!! Mooi lettertype gebruik je ook! Is goed leesbaar! Ik zag bij smaakjes de smaak stragiatella staan, volgens mij moet de g een c zijn! En je hebt gallerij staan, maar dat is volgens mij met maar 1 l. Voor de rest ziet het er echt super uit!

4

Ik vind em erg mooi!!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

5

wauw Dees, wat SUPER!!!!! dat moet je me toch eens leren hoor ;) (want o we hebben beide zo weinig te doen, makkie dat afspreken ;))
Enne, bedankt voor de superlieve vermelding! ;)

6

Hij is leuk!!! Mooie letters.. mooie sjieke kleuren
Je foto's doen er alleen wel erg lang over om te laden.. Het duurde bij mij 85 secondes voor alle foto's van de 'kindertaarten' geladen waren.. ( en ik heb zeker geen trage verbinding of ouwe laptop ;)  )

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

7

Ik heb je site even verplaatst naar de goede rubriek :)

Ziet er goed uit! Heel profi uitstraling!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

8

Bommeltje schreef:

Hij is leuk!!! Mooie letters.. mooie sjieke kleuren
Je foto's doen er alleen wel erg lang over om te laden.. Het duurde bij mij 85 secondes voor alle foto's van de 'kindertaarten' geladen waren.. ( en ik heb zeker geen trage verbinding of ouwe laptop ;)  )

Ja klopt. Ik heb de foto's gewoon veel te groot gelaten en de kwaliteit te hoog, dus die moeten kleiner. Bovendien is deze server vrij traag (is een kleine server bij een vriend van mij, waar nog 80 kleine sites draaien :S).

@Glitter... als wij ooit nog een keer tijd hebben om elkaar te spreken... dan leer ik het je wel :lol: haha.

Bedankt voor alle reacties! De spelfouten haal ik er ook uit! Ik was best bang dat jullie hem niet mooi zouden vinden, vooral de kleur is natuurlijk wel apart voor een taarten site. Manlief en ik vonden het wel wat weg hebben van gesmolten chocolade, vandaar de achtergrond.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

9

Ik vind de kleur juist erg mooi! ( Origineel :Y )

En inderdaad erg leuk met die Funky letters :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

10

Ik vind de kleur ook mooi! Rustig en overzichtelijk, daar hou ik wel van.

Wat me nog wel opvalt is dat je je lezers soms met 'jij' aanspreekt, en soms met 'u'. Ik zou gewoon

11

Vind het een schitterende site, heb niet echt uitgebreid verder gekeken :O, maar de eerste indruk (toch de belangrijkste :D) is goed!
Chic en professioneel :Y

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

12

Ik vind hem erg sjiek, en heel gaaf er uit zien! Niet slaan, maar de kleur vond ik niet echt toepasselijk, wat te somber, sorry :D

Maar dat vind ik van mijn eigen website ook en ben ook aan het kijken naar iets frissers, zucht..

13

Mooie site, erg chic. Ik vind de kleur erg mooi en de foto van je laatste creatie zorgt er meteen voor waar het overgaat en zorgt er voor dat mensen terug komen.

Het laden van de site zelf duurt ook nog lang, snel verhuizen.
Kijk even goed naar de verschillende font groottes, dit kwam soms rommelig over
Jammer dat bij je galerie de standaard layout weg is (of had ik langer moeten wachten)

Groetjes Myrna

14 Laatst bewerkt door Hertje (29-07-2009 18:56)

DaD schreef:

Ik vind de kleur ook mooi! Rustig en overzichtelijk, daar hou ik wel van.

Wat me nog wel opvalt is dat je je lezers soms met 'jij' aanspreekt, en soms met 'u'. Ik zou gewoon

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

Berichten [ 14 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Mijn splinternieuwe site! Jullie mening graag!