1

Onderwerp: Kanjertaart

Hallo,

Mijn zoon wordt 7 jaar en mag dus trakteren op school. Hij deelde cupcakes uit met een toef botercreme erop. En voor in de lerarenkamer kon ik het niet laten een klein taartje (20cm) te maken om iedereen een fijne vakantie te wensen.

De afbeelding is de tijger met de witte pet; dit is de kanjer van een lesmethode op school: de kanjertraining. Hij was goed gelukt en viel erg in de smaak.
(ben alleen bang dat er nu een traditie is ingezet.............maar ja)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GJVHY4YU-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-O3NPSLLH-D.jpg

Hij was gevuld met 2x creme met bastognekoeken en een laagje dulce de leche en ze hebben gesmuld.

Ik tel zelf ook de uren stiekem af............want om 12:00 uur hebben we allemaal vakantie! Bedankt alvast voor het kijken.

Bakgroetjes van Marinka!

2

Re: Kanjertaart

leuk gemaakt. vind het wel grappig te lezen voor op school hier hebben de kids alweer 2 weken erop zitten geloof ik.

3

Heel mooi taartje!!!

4

jolanda80 schreef:

leuk gemaakt. vind het wel grappig te lezen voor op school hier hebben de kids alweer 2 weken erop zitten geloof ik.

Een hartstikke leuk taartje! En hier hebben we er alweer 3 weken opzitten!

5

Oh, die is leuk!!

Leer van gister, droom van morgen, leef vandaag!
Hier staan mijn creaties , groetjesssss, Marian

6

Wow! Die is mooi! En wat die traditie betreft... ik denk dat die bij ons ook is ingezet, al was de mijne lang niet zo mooi!

7

Wat een schatje.

8

erg leuke taart

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

9

H

10

Yessie schreef:

Waar heb je die afbeelding vandaan eigenlijk?

Als je googled op kanjertraining (bij afbeeldingen) krijg je diverse plaatjes van de kanjer. Waren alleen vrij klein, heb hem zelf nagetekend en de pootjes erbij bedacht anders vond ik hem zo kaal.

Dankjewel trouwens voor alle reacties, is altijd zo leuk!

Bakgroetjes van Marinka!

11

WAt een leukje

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

12

Wat leuk zeg.

13

Wat een leukerd...

14

wat een snoepie!!

15

Hahahaha! Op mijn school (sta ook voor de klas) doen we sinds dit jaar ook aan de kanjertraining! Ik moet snel leren puzzelen, want wij hebben na de vakantie uitreiking van onze certificaten! (Als je het tenminste goed vind dat ik je idee "pik"?!)

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

16

Wat een mooi taartje!

17

Ahhh wat een schattig tijgertje! :D ;)

18

Wat een schatje....

Lieve groetjes Binkie. Blog www.mijngeschenken.nl
Droom niet over het leven, maar leef je dromen.

19

Liesbeth1980 schreef:

Ik moet snel leren puzzelen, want wij hebben na de vakantie uitreiking van onze certificaten! (Als je het tenminste goed vind dat ik je idee "pik"?!)

Tuurlijk, ik voel me vereerd :o, en deze is echt goed om te leren puzzelen, is niet moeilijk. Wel grappig om te lezen dat er her en der door het land toch die kanjertraining bekend voorkomt.

Bakgroetjes van Marinka!

20

Ik vind hem superleuk!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

21

Wat en schatje!!!

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

22

leuk!

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

23

Marinka schreef:
Liesbeth1980 schreef:

Ik moet snel leren puzzelen, want wij hebben na de vakantie uitreiking van onze certificaten! (Als je het tenminste goed vind dat ik je idee "pik"?!)

Tuurlijk, ik voel me vereerd :o, en deze is echt goed om te leren puzzelen, is niet moeilijk. Wel grappig om te lezen dat er her en der door het land toch die kanjertraining bekend voorkomt.

Leuke taart! En hier ook kanjertraining gedaan op school :Y

Groetjes, Fleur
Een dag niet gebakken is een dag niet geleefd

24

Keileuke taart...:Y