1 Laatst bewerkt door Rafaela (26-07-2009 20:02)

Onderwerp: feestmutsentaart en ja weer een kitty

pff wat waren deze taarten allebei een drama. De eerste is de feestmutsentaart. Een hoop ging mis en dus moeten verbloemen. Veel werk uiteindelijk voor niets. Uitstapje naar de speeltuin ging niet door ivm slecht weer :s.  Heb hem de dag erna gegeven op een parfumparty :Y.

Hij is gevuld met bbr en aardbeienvlaaivulling.

http://94.100.113.27/662750001-662800000/662769901-662770000/662769907_5_PsuY.jpeg

De andere is vanmorgen opgehaald, alweer een hello kitty.

Hier ging ook alles mis,fondant scheurde, hij is scheef etc etc etc. Wilde wat van de prijs afdoen,maar kreeg uiteindelijk zelfs een fooi. Zij zag het niet dat het scheef was en was zeer tevreden :S :lol: Ik dan toch wel weer een beetje gevleid, ondanks dat ik nog steeds van mening ben dat hij niet goed gelukt is.

Gevuld met chocomousse en aardbeienjam.

http://94.100.114.31/662750001-662800000/662771401-662771500/662771415_5_8e7a.jpeg

Tips en opmerkingen zijn zeer welkom!

Veel liefs Rafaëla

2

Re: feestmutsentaart en ja weer een kitty

leuk gemaakt allebei.

3

allebei heel leuk.... die feestmutsen taart wil ik ook nog maken :D

Ik vind die feestmutsentaart ook helemaal leuk!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

5

Bedankt vor de reacties. Ben me net aan het bedenken dat de kleuren weer niet kloppen op de foto van kitty :think: Ik heb hier vaker last van. Heeft iemand hier tips voor of ligt het echt aan het fototoestel?

Veel liefs Rafaëla

6

Leuk allebei!!! Jammer dat die feestmutsentaart niet de bestemming heb gekregen waar je 'm voor gemaakt had. Maar hij zal er tijdens de party niet minder om gesmaakt hebben gok ik. ;)
En ik vind je Hello Kitty er ook helemaal niet "mislukt" uitzien! Ik vind 'm erg leuk!

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

7 Laatst bewerkt door Rafaela (27-07-2009 08:20)

Jax schreef:

Leuk allebei!!! Jammer dat die feestmutsentaart niet de bestemming heb gekregen waar je 'm voor gemaakt had. Maar hij zal er tijdens de party niet minder om gesmaakt hebben gok ik. ;)
En ik vind je Hello Kitty er ook helemaal niet "mislukt" uitzien! Ik vind 'm erg leuk!

de taart was idd goed in smaak gevallen op de party enne de kitty heeft vooral zoveel bloemetjes omdat hij toch echt mislukt was ;) Hij is nu gewoon goed "verbloemd"  :lol:

Veel liefs Rafaëla

8

Wat een leuk idee die feestmustentaart!

9

Hi Joyce,

Zie dat je van Brunssum bent. Gezellig iemand die in de buurt woont.

Veel liefs Rafaëla

10

Heel erg leuk, en dat ie scheef is zie ik ook niet!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

11

Hoi Hoi,

Hoe heb je die mutsen gemaakt en waarvan?

Groetjes
Mark

12

Hoi Hoi,

Hoe heb je die mutsen gemaakt en waarvan?

Groetjes
Mark