1 Laatst bewerkt door Marie José (31-08-2009 21:56)

Onderwerp: ~Bruidsbeertjes~

Hier nog iets kleins van mij...

Was erg leuk om te doen...deze heb ik al een tijdje geleden gemaakt toen het zo ongeloofelijk warm was.Ik had alleen eerder nog geen tijd gehad om ze even te posten

http://i28.tinypic.com/2ak0f8o.jpg

2

Re: ~Bruidsbeertjes~

Wat een schatjes.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

3

wat een leukerdjes!!

4

Gaaf gemaakt!
Zijn dit die beertjes van Vis?
Ik ben nl. een enorme Vis fan! :D

5

Ze zijn super MJ!! Vind ze erg mooi en strak. Enige wat mij opvalt (en je kent me...moet het dan ook meteen zeggen :D), ik had toch iets gedaan met de binnenste armen. Nu lijkt het toch een beetje alsof ze beide maar 1 arm hebben. Misschien alleen de schouders, of armen om elkaars rug.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

6

Kadohke schreef:

Ze zijn super MJ!! Vind ze erg mooi en strak. Enige wat mij opvalt (en je kent me...moet het dan ook meteen zeggen :D), ik had toch iets gedaan met de binnenste armen. Nu lijkt het toch een beetje alsof ze beide maar 1 arm hebben. Misschien alleen de schouders, of armen om elkaars rug.

Jij mag altijd wat tegen me zeggen!

Ik heb heb zo nagemaakt precies zoals op het kaartje en die hadden ook maar twee armen hihihihhi...... ze wilden het zo nagemaakt hebben!
Ze hadden wellicht dichter bij elkaar gekunt ...;) dan valt het minder op wah :)

7

love-to-bake schreef:
Kadohke schreef:

Jij mag altijd wat tegen me zeggen!

Ik heb heb zo nagemaakt precies zoals op het kaartje en die hadden ook maar twee armen hihihihhi...... ze wilden het zo nagemaakt hebben!
Ze hadden wellicht dichter bij elkaar gekunt ...;) dan valt het minder op wah :)

http://content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000200C0.gif

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

8

Wat een sjatjes!

9

cuteeeeeeeee

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

10

Lieffies hoor!

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

11

Wat schattig...

12

Wat lief!