1

Onderwerp: Je zou het niet zeggen...

maar deze taart is voor de 1e verjaardag van een klein jongetje. Zijn moeder wist, voordat ze mijn site zag, niet eens dat er taarten zoals "wij" ze maken bestonden... :). Haar oudste zoon -klasgenoot van die van mij- ging meteen aan de slag en tekende een prachtige taart voor zijn broertje (vooral veel roze en paars). Moeder wilde toch liever iets anders, geen echte kindertaart, maar een "over de top" exemplaar m

2

Re: Je zou het niet zeggen...

hahaha ja een echte stoere jongenstaart dit ;)
Ach hij ziet er mooi strak uit en als de klant er maar blij mee is toch

A cupcake a day keeps the doctor away ;)

3

lijkt me toch meer een taart naar moeders wens dat dat het kind er nog iets mee te maken heeft. Wel heel mooi gemaakt.

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

4

Klant is koning :lol: en ik vind hem erg goed gelukt.. :thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

5

Mooi gemaakt...

6

Erg mooi :Y maar totaal niet wat je verwacht voor de verjaardag van een klein jongetje ;)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

7 Laatst bewerkt door D3 (26-07-2009 14:15)

mooie taart!, maar geen stoere jongenstaart. (persoonlijk had ik nog een stoer minitaartje voor het jochie gemaakt ;-) )

Tel wat je hebt en NIET wat je mist!
http://www.taartvandaphne.webklik.nl

8

Hij is heel leuk geworden! Jammer dat de moeder geen jongetjesontwerp heeft gekozen maar goed... Jij hebt haar wensen super uitgevoerd!!

9

Lekker stoer is -ie ;)
Maar ik vind hem wel errug leuk :)

Mijn website: Presentaart

10

Ik vind het een supertaart. En ach, het is een eerste verjaardag. Dat is toch altijd ook nog een beetje de verjaardag van de moeder. Als de taart lekker is zal het een kind dat 1 wordt niet veel uitmaken hoe hij eruit ziet.

11

Erg gaaf hoor! Maar inderdaad niet echt jongensachtig :nooo

12

Niet echt een jongenstaart maar hij is wel erg mooi!

13

Mijn zoon zou hem ook prachtig gevonden hebben!!! :D
Errug mooi!!!

14

Tja, als je 1 wordt heb je duidelijk nog niks in te brengen en is moeders wil wet. Maar wel een hele leuke taart is het geworden! Ik geloof niet dat het jongetje er een trauma aan over zal houden.

Eigen taart is goud waard!
Groetjes, Carlinda
www.carriescakes.nl

15

Ooo, die is leuk! Mooi strak ook! Gewoon lekker bijzonder voor een 1e verjaardag, mag toch? Even opslaan hoor ;)

Groetjes, Jos

16

wel heeel gaaf, echt prachtig

17

Leuke taart, lekker bont, goed geinspipikt hoor ;)

Liefs Sannie
Droom niet alleen van grootse dingen, maak ze waar!

18

Heel leuk en erg vrolijk!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl