Re: 1 pirate... 2 pirates...3 pirates.. NOooo
En ook ik wil ze graag opslaan. Ze zijn echt heel mooi strak, supermooie kleuren.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 1 pirate... 2 pirates...3 pirates.. NOooo
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En ook ik wil ze graag opslaan. Ze zijn echt heel mooi strak, supermooie kleuren.
Superleuk !!!!!
Waarmee heb je het schelprandje gespoten ? Is dat RI of botercreme van crisco (het ziet zo mooi wit namelijk)
Voor je meisjes piraatje is errug gaaf geworden zeg!
Enne wat staan ze mooi op de foto
echt super gedaan...
Superleuk !!!!!
Waarmee heb je het schelprandje gespoten ? Is dat RI of botercreme van crisco (het ziet zo mooi wit namelijk)
Hoi Nicole
Ik heb de icing randje gespoten met buttercream gemaakt van crisco
Veel mensen vinden hem niet lekker maar als ik hem maak op mijn manier merken ze meestal niet dat het gemaakt is van Crisco
Iedereen bedank voor jullie mooie complimenten
Had ik echt niet verwacht
Wow, wat leuk zeg.... vind vooral die meisjestaart wel erg leuk, lief en toch stoer!
die vind ik megaleuk!!!!
wat ontzettend leuk gemaakt!!!! toppie
heel mooi, top taarten hoor
Ik had ze al wel gezien, maar nog niet gereageerd. Vind ze heel mooi geworden, ook die roze met al die meiden details. Moet wel zeggen dat mijn zoontje die mee keek heel hard moest lachten bij die roze taart.....................hij vond het maar erg raar.........niks voor meisjes..........maar ja.
prachtig mooi bij elkaar passend.
Whaw!!! Wat een super mooie taarten. Ik zal ze zeker onthouden voor het geval dat.....
Echt heel mooi!
Gaaf gemaakt zeg!
super taarten!!! en die roze is helemaal top weer eens wat anders een roze piraten taart.
Heb je het van een kleurplaat overgenomen?zou hem ook wel willen
Wauw, wat leuk gedaan! Leuk om de twee varianten zo naast elkaar te zien!
Ik sla ze ook op hoor!
En die vulling, mmmmm!
Groetjes, Jos
wauw!!! erg gaaf allebei.
Jeetje die zijn gaaf!!
Ze zijn zoooooooo gaaf...maar dat had ik je al laten weten
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 1 pirate... 2 pirates...3 pirates.. NOooo