Onderwerp: Stoute baby...
... eet de verjaardagstaart van zijn moeder op en maakt daarbij een hoop rommel.
De opdracht was van iemand die haar vriendin die jarig was een grappige taart wilde geven. Haar nieuwe baby moest er wel in verwerkt wat daar is ze helemaal vol van...

deze foto is vaag, want er zat een veeg op mijn lens (mijn kinderen van 4 en 2,5 willen ook altijd fotos maken), had ik pas door toen de taart de deur uit was, GGGRRR...

Zijn jullie ook soms gewoon te moe om een taart te maken? Ik afgelopen nacht wel, het was ondertussen al 2.00 en niets ging meer, ik maakte allerlei fouten dus de zijkant is erg afgeraffeld. Erg he?
Er staat: Happy belated b-day Mom (alsof de taart van haar baby was)
Chocoladecake, gevuld met BBR, granaatappel-aardbei jam, ganache met een druppel mint, afgesmeerd met BC met chocoladelikeur.
Ik heb het zo superdruk de laatste tijd dat ik bijna niet meer reageer, en heb ook nauwelijks tijd om alles te zien, je hoeft echt niet te reageren, maar wilde hem wel ter inspiratie misschien laten zien, want ik leer zo ontiegelijk veel van jullie allemaal!!!
Groetjes

en ik heb er ook nog eentje van 1, maar die heeft mn camera (nog) niet gevonden, leuk te horen dat er ook andere moeders van jonge kinderen zijn en toch de tijd vinden (of maken) om iets leuks met taarten te doen, en tja, daar lever je wat slaapuurtjes voor in... :-)