1

Onderwerp: Voorstellen

Hoi, hallo,

Mijn naam is Jaime (lees Jaimie), ik ben alweer 33 jaartjes jong, getrouwd met de liefste man die je maar kan wensen en ben moeder van 2 kindjes, Jayden afgelopen week 5 jaar geworden, en kleine Jenna wordt maandag alweer 2 jaar.
Toen Jayden 1 jaar werd kriebelde het al om zelf taarten te gaan maken, alleen is er toen niks van gekomen tot op de dag van vandaag! ;)

Vorige maand m'n eerste workshop, en nu op dit moment staat m'n 1e echte eigen taart in de oven. Zondag vieren we een dubbele verjaardag en komen mijn zelf gemaakte creaties op tafel. Hopelijk gaan ze lukken ;) Het wordt een pooh beer taart voor m'n dochter en een stoere piraten taart voor m'n zoon.

Vanmiddag al een puzzelplaatje van Pooh beer in elkaar gezet met marsepein, ik had het nog nooit gedaan, maar ik kan niet anders zeggen, voor een eerste keer ziet hij er super mooi uit... Ben trots op mezelf!!

Als m'n taartjes af zijn kom ik ze zeker showen, en ik kom vaak even langs om te genieten van al jullie mooie taarten!! en om te forumen, vooral als een taart in de oven staat, is het wel erg handig, tips lezen... surfen..... ;)

Groetjes Jaime

Feestig maakt van elk feestje een Feest!!
Nu ook voor workshops!

2

Re: Voorstellen

Welkom!!
Van harte met je kindjes...

3

Welkom op de forum :)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

4

Het is nu 2.04 en mijn 1e taart is af!! Gaat wel heel veel werk in zitten, haha ik pietje precies... en wat denk je... Hij paste niet in de doos!! Ik had een balletjes rand erom heen gemaakt....duh... dus er weer af gehaald. Nu past hij maar net... Maar ik ben helemaal tevreden!! Ik vind hem zelf super mooi! En dat voor m'n eerste eigen gebakken taart! Hopelijk smaakt hij zondag nog picobello!

Op naar taart nummero 2!!!

Groetjes Jaim

Feestig maakt van elk feestje een Feest!!
Nu ook voor workshops!

5

Welkom ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl