Re: kleine cupcakes voor bij de "tobbe"
ooooooooooooh ik ben jaloers, wat ontzettend gaaf.
Lieve groetjes Binkie
Droom niet over het leven, maar leef je dromen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » kleine cupcakes voor bij de "tobbe"
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ooooooooooooh ik ben jaloers, wat ontzettend gaaf.
Lieve groetjes Binkie
ik vind ze ook super...
en ik als groentje wil natuurlijk dolgraag het een en ander weten.. bijvoorbeeld:
hoe heb je die witte "sliertjes" gemaakt? en waarvan heb je ze gemaakt?
de witte sliertjes is gemaakt van icing... gewoon erop spuiten..
Veel succes bij het maken en wel even posten als ze klaar zijn!!!!
Heel gaaf gemaakt
Ik heb ze opgeslagen hoor.
ps heb even in je album zitten kijken, wauw je geeft mij (en anderen) een hoop inpiratie zeg!
Wauw, wat onwijs gaaf gedaan zeg! Wat een werk!
ps heb even in je album zitten kijken, wauw je geeft mij (en anderen) een hoop inpiratie zeg!
Dank je wel... krijg er een kleur van. Het is toch ook zo ontzettend leuk om te doen.
.
miranda84 schreef:ik vind ze ook super...
en ik als groentje wil natuurlijk dolgraag het een en ander weten.. bijvoorbeeld:
hoe heb je die witte "sliertjes" gemaakt? en waarvan heb je ze gemaakt?de witte sliertjes is gemaakt van icing... gewoon erop spuiten..
Veel succes bij het maken en wel even posten als ze klaar zijn!!!!
hihi, dat zit er voorlopig nog niet in hoor;) maarre bedankt voor de tip, ga vandeweek weer eens lekker wat uitproberen...
moet alleen wel steeds een goed excuus vinden om een taart of wat cupcakjes voor te maken:)
Douwina 35 schreef:miranda84 schreef:ik vind ze ook super...
hoe heb je die witte "sliertjes" gemaakt? en waarvan heb je ze gemaakt?de witte sliertjes is gemaakt van icing... gewoon erop spuiten..
Veel succes bij het maken en wel even posten als ze klaar zijn!!!!hihi, dat zit er voorlopig nog niet in hoor;) maarre bedankt voor de tip, ga vandeweek weer eens lekker wat uitproberen...
moet alleen wel steeds een goed excuus vinden om een taart of wat cupcakjes voor te maken:)
Kan ik me voorstellen maar waarom doe je niet een dummy....? kun je lekker met je hobby bezig en hoef je niet bang te zijn om misselijk van de taart of cc te worden..:)
Dit topic is al wat ouder... hopelijk toch nog een antwoord op m'n vraag:
hoe groot zijn de uitgestoken cakejes? Oftewel hoe mini zijn deze prachtige mini tobbes. Zit er over te denken ze na te maken... als je dat goed vindt tenminste...
Ze zijn echt GEWELDIG!! Allemaal!!
wat ontzettend leuk je cubcakes
wat leuk! ik vind ze top
Oooooh, wat een schatjes!! Dat konijntje onder water vind ik ook zo grappig. Is die al weer boven komen drijven sinds maart ?
Ontzettend leuk zeg...die ga ik onthouden
Wat een gave cc's
.
Ik heb ook even in je album gespiekt bij de koekjes,
wat maak jij een mooie dingen zeg!
Super gaaf! zeker een idee om te onthouden als ik wat meer ervaring heb
oo die zijn echt geweldig leuk...
Heel gaaf! Hartstikke leuk bedacht!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » kleine cupcakes voor bij de "tobbe"