1

Onderwerp: Voorstellen en meteen een vraag.

Hallo allemaal,

Hier is mijn naam Jadore, ik ben 25 jaar jong en kom uit Brabant. Ik heb eergisteren het boekje Feestelijke taarten, cupcakes & koekjes van De koekjesfee besteld en wil hier lekkere dingen uit gaan maken. Ik heb zelf diabetes dus helaas kan ik er niet zo veel van snoepen maar dat is alleen maar goed dan kan ik anderen er blij mee maken. 

Mijn vraag is wat heb je echt nodig als je gaat beginnen met het bekleden van taarten & cupcakes ik ben nu een verlanglijstje aan het maken.

Alvast bedankt.

Gr. Jadore

2

Re: Voorstellen en meteen een vraag.

Welkom op dit leerzame en verslavende forum :Y

Wat echt een must is, vind ik tenminste is een smoother. Hiermee kan je oneffenheden mooi wegwerken. Verder een taartzaag, tooltjes, roller, tja wat eigenlijk niet hebben hebben hebben :lol: :lol: ;)

Maar met bovenstaande kom je al een heel eind

Veel liefs Rafaëla

3 Laatst bewerkt door Jadore (22-07-2009 12:33)

Ja ik zit eens rond te kijken maar mijn eerste indruk is dat dit een heel gezellig forum is! En wat een creaties ik durf bijna niet meer te beginnen, ik heb dit nog nooit gedaan, haha. Maar ik moet gewoon zelfverzekerd zijn en je moet ergens beginnen. Bedankt alvast voor de must haves.
Als er nog meer mensen tips hebben ik weet echt helemaal niets ook niet hoe lang je b.v. fondant kunt bewaren hoeveel je nodig hebt ik wil als ik aan de slag ga alles in huis hebben niet dat ik ergens op mispak. Misschien moet ik ook maar eens een workshop gaan volgen.

4 Laatst bewerkt door marliesb (22-07-2009 12:54)

Welkom op het meest verslavende forum...:lol:
Ik zou ook zeggen een smoother, tooltjes, roller dat zijn toch de eerste dingen die je moet hebben denk ik...
Een taartzaag heb ik ook maar die gebruik ik eigenlijk nooit, ik snij mijn taarten met een lang zaagmes....;)

Succes en veel bakplezier....

5

hey wat leuk, weer een brabo erbij!!

Welkom!

Waar kom je vandaan? Wij organiseren regelmatig frobelavonden waarop je veel van elkaar kunt leren, misschien ook iets voor jou?

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

6

Hoi Chocoholic,

Ik kom uit Best. Dat lijkt me erg leuk! Ik houd het forum in de gaten.

7

Welkom op de forum Jadore en ja je woon niet zo ver van mij uit ;)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

8

Welkom hier Jadore ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl