1

Onderwerp: Kermis (taart) inspiratie nodig

Dit jaar wil ik mijn eerste taart gaan maken voor mijn zoontjes verjaardag. Probleem is een beetje het thema .... Mijn zoontje wil een kermis feest en daarvoor heb ik heel veel inspiratie vanuit amerika gehaald van een carnival thema maar dan zie ik alleen maar draaimolens als taarten en ik wil eigenlijk meer opties om uit te kiezen qua moeilijkheidsgraad.

Iemand ervaringen met zo'n thema of een idee ?

Alvast bedankt !

Re: Kermis (taart) inspiratie nodig

Botsautootjes? Dat is ook niet makkelijk, maar het lijkt me toch niet zo moeilijk als een draaimolen.
Succes ermee, want het is zeker geen makkelijk onderwerp!

If live gives you lemons, make lemonade!

3

Klein treintje...thomas....botsautootjes, het is idd. geen gemakkelijke opdracht...

Succes en we zijn benieuwd naar het resultaat...:Y

4

Er is een heeeele leuke van Wilton, met 3 ronde taarten op zo'n standaard voor bruidstaarten (dus niet recht boven elkaar, maar iets verspringend, snappie??). Er gaat dan een achtbaantje van de ene naar de andere taart, echt geweldig!! Hier staan een paar voorbeelden:

http://images.google.com/images?q=cake% … amp;tab=wi

Zoiets??

5

een carousel? of hoe noem je zo'n ding waar je op een paardje kan zitten enzo?wat ronddraait

bedankt voor het meedenken, ik zit te twijfelen tussen een carroussel en botsautotjes. Bij de carroussel vraag ik me af waar je die kaarsjes laat ????

Ik ben eruit, dit ga ik proberen ... wish me luck !

8

good luck ben benieuwd hoe hij gaat worden

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

9

heel veel succes en ben er benieuwd naar het eind resultaat.

10

Succes !!  ik ben ook erg benieuwd naar het resultaat !

11

leuk..succes!!

Ik heb er iets van gemaakt hoor, met veel zweet & bijna tranen. Veel geleerd zoals wat eerder van tevoren maken, fondant is lastiger om een taart mee te bekleden enneh meer oefenen LOL maar hij staat bij de taartenparade.

grts, Danielle