Onderwerp: Roze Toef op cupcake
Ik wil graag cupcakes gaan maken met zon roze toef erop, eentje die niet hard wordt, kan ik daar gewoon botercreme voor gebruiken? en hoe kleuren jullie de botercreme?
Groetjes nancy
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Roze Toef op cupcake
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil graag cupcakes gaan maken met zon roze toef erop, eentje die niet hard wordt, kan ik daar gewoon botercreme voor gebruiken? en hoe kleuren jullie de botercreme?
Groetjes nancy
Dat kan gewoon met botercreme inderdaad, en kleuren doe je met kleurstof
ligt er aan hoe ligtroze je het roze wil, anders kan je het ook proberen met siroop of met kersenjam, kleurt erg goed
En kersenjam is erg lekker door de botercreme. Mmmmm.
Patidess erdoor is ook een optie, heb je 2 vliegen in een klap, en een lekker smaakje, en een lekker kleurtje.
en dan nog een hele grote schep marshmellowfluff (van de Jumbo) erdoorheen, heerlijk!!!!
Dit recept heb ik ooit ergens gevonden, weet niet meer waar, maar het is altijd een groot succes.
Succes ermee, groetjes Mariska.
en dan nog een hele grote schep marshmellowfluff (van de Jumbo) erdoorheen, heerlijk!!!!
Dit recept heb ik ooit ergens gevonden, weet niet meer waar, maar het is altijd een groot succes.Succes ermee, groetjes Mariska.
Kun je dat recept aub mailen ??
mariska75 schreef:en dan nog een hele grote schep marshmellowfluff (van de Jumbo) erdoorheen, heerlijk!!!!
Dit recept heb ik ooit ergens gevonden, weet niet meer waar, maar het is altijd een groot succes.Succes ermee, groetjes Mariska.
Kun je dat recept aub mailen ??
http://www.marshmallowfluff.com/pages/m … reats.html hier staan er een paar
Met de zoekfunctie op 'marsmellow AND fluff' kan je nog meer vinden.
Ik wilde dit ook proberen maar heb je dan niet het idee dat je een hap boter in je mond krijgt?
Zijn er nog alternatieven
de botercreme van de mix van de webshop is erg lekker hoor als toef..ik breng ze ook op smaak met patidess.... de kinderen zijn er dol op!
Wat is patidess
Ja, bij mij zijn ze dol op de frambozensmaak van Patidess, maar de caramel is ook jummie!!!
frosting creme is ook errug lekker!
hier staat het recept
Hoeveel botercreme heb je eig ongeveer nodig voor 12 Cupcakes? Normaal formaat?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Roze Toef op cupcake