1

Onderwerp: Tompoucen-tip

http://img.photobucket.com/albums/v735/operation_s/CIMG5283.jpg?t=1248183992

Ik vond deze bij de HEMA, ze zijn gemaakt van marsepein. Misschien een leuk idee om zelf te maken voor de visite? Ik spuit er straks nog een streepje aangevette slagroom op, dan lijken ze helemaal echt :).

2

Re: Tompoucen-tip

H

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

3

Dank je :)! Ik gebruik een Casio Exilim EX-Z77. Niet heel veel bijzonders, maar ik heb de "bloem-functie" gebruikt, waarbij de camera inzoomt op hetgeen op de voorgrond en de achtergrond wazig blijft. Er zit ook nog een speciale "voedsel-functie" op, maar ik heb geen idee wat dat nou precies doet :P.

4

Stevenie schreef:

Er zit ook nog een speciale "voedsel-functie" op, maar ik heb geen idee wat dat nou precies doet :P.

Dan krijg je geur foto's :D

Wel heel schattig.
Iok leuk om een grote taart mee te versieren

5

Wat een leuk idee!
en idd mooie foto's

6

Wat grappig zeg! Inderdaad een leuk idee, en lijkt me errug lekker als er ook nog een reepje aangevette slagroom op zit :D

Groetjes Laura!

7 Laatst bewerkt door Stevenie (21-07-2009 17:22)

Knutsel schreef:
Stevenie schreef:

Er zit ook nog een speciale "voedsel-functie" op, maar ik heb geen idee wat dat nou precies doet :P.

Dan krijg je geur foto's :D

Ik moest hardop lachen, m'n vriend kijkt me nu raar aan :P.

8

ze zien er echt leuk uit! Zijn ze net zo groot als gewone tompoucen? (pff ,ik word al misselijk als ik er aan denk!)

9

hahah leuk...

10

willeke k schreef:

ze zien er echt leuk uit! Zijn ze net zo groot als gewone tompoucen? (pff ,ik word al misselijk als ik er aan denk!)

Gelukkig niet! Ik denk dat ze ongeveer 5 centimeter lang zijn, dus dat valt nog mee ;).