Re: gecrashte ooievaar
Wat GEESTIG! leuk gedaan! met elk apart detail, super!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » gecrashte ooievaar
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat GEESTIG! leuk gedaan! met elk apart detail, super!
Oh, super.
Ga vast een minderwaardigheidsgevoel krijgen donderdag 
Wauw, wat gaaf zeg!
Kom ik aan....Hoelang ben je nu bezig met taarten maken?
En heb je veel workshops gedaan?Ik ben gewoon nieuwsgierig daarnaar en vraag me af of ik ooit zoiets moois zou kunnen maken.
Groetjes Jessica
Ik heb ruim vier jaar geleden mijn eigen gedecoreerde bruidstaart gemaakt maar toen kende ik dit forum nog niet. Daarna ook nooit meer gedaan tot de verjaardag van mijn dochter dit jaar (24 april). Toen heb ik voor het eerst eerst echt een taart "via" dit forum gemaakt en sindsdien ben ik niet meer gestopt 
Ik heb
Vind hem leuk!!!!!
Die veertjes 
Echt heel leuk en heeeeeeeeel mooi gemaakt!!!
Ben zelf een beginner (8 taartjes :-) ) en ik vroeg me af hoe je die details zo mooi krijgt? Zoals de oogjes van de muisjes en de veertjes etc. Schilder je die erop met een kwastje en kleurstof of zo?
Gebruik je ook Tylose in de marsepein om die vleugels en pootjes zo mooi te houden?
Gr. Gaby
Heel mooi
Ik vind hem helemaal geweldig, mooi gedaan en erg leuk bedacht !
Ik vind de taart geweldig, goed bedacht! Dat randje met wat voor een uitstekers heb je dat gedaan?
Echt heel leuk en heeeeeeeeel mooi gemaakt!!!
Ben zelf een beginner (8 taartjes :-) ) en ik vroeg me af hoe je die details zo mooi krijgt? Zoals de oogjes van de muisjes en de veertjes etc. Schilder je die erop met een kwastje en kleurstof of zo?
Gebruik je ook Tylose in de marsepein om die vleugels en pootjes zo mooi te houden?Gr. Gaby
De oogjes en veertjes heb ik ingetekend met een pen met eetbare inkt. Ik gebruik de Gourmet Writer van Americolor, die vind ik prettiger dan die van sugarflair. Ze schrijven wat vloeiender en makkelijker.
In de vleugels zit alleen in de zwarte fondant tylose, in de witte marsepein was ik het vergeten
En omdat de hoeveelheid fondant niet genoeg was om de vleugels omhoog te houden, zitten er stukjes spahgetti onder 
Ook in de poten en in de staart zitten stukjes spaghetti. Geweldig spul
Wel even zeggen tegen de eters, het is weliswaar eetbaar maar niet zo best voor je vullingen 
Ik vind de taart geweldig, goed bedacht! Dat randje met wat voor een uitstekers heb je dat gedaan?
Dat zijn de stempeltjes van de kruitvat. En dan met een vierkant uitstekertje het stempeltje uitsteken.
Hij is super
Super gaaf gemaakt! Je details zijn ook helemaal geweldig!
Wat superleuk gemaakt!
wat leuk gemaakt,heel origineel!!!!
Oh wat een geweldige taart!! Echt superleuk idee!!
Hij is grappig!! 
die is heel leuk!!! mooi gedaan
WOW!!!!! Wat een geweldige taart heb je gemaakt heey! Helemaal super en origineel!
Leuke taart hoor,
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » gecrashte ooievaar