1 Laatst bewerkt door Roech (19-07-2009 21:27)

Onderwerp: appel en bloemen

Ik had weer een vraag gekregen voor appelkruimel plaatcake en nu wel even tijd gehad voor een foto. Twee weken geleden ook al gemaakt maar toen in de haast vergeten een foto te maken. Deze keer voor 55 personen, dus ik had 5 dozen vol. Overeigens zelf de dozen maar gemaakt. Ik vind taartdozen erg duur en ik had nog een pak 350gr glanspapier waar ik niets mee doe. Weet iemand trouwens waar ik het beste dozen van 30x30 of 35x35 kan kopen?
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SFTLWW4X.jpg
Ik wilde eigenlijk een hortensia maken, maar heb geen goede steker. Dus maar iets gemaakt wat er op lijkt. Gevuld met bokkenbotencreme en eigen gemaakte aardbeienjam uit eigen tuin. Was een probeersel, ik had die vulling gezien op de site en wilde graag weten hoe dat smaakte. Ik vind het erg lekker, maar ook wel erg zoet.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NDZ7TA4K.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IQOTAC4V.jpg

bedankt voor het kijken
Ri@

PS. het recept van de appeltaart heb ik net onder "Kruimelgebak met appel" op de site gezet.

bak en smul met maten
kijk ook eens op mijn site www.deoudetaartendoos.nl

2

Re: appel en bloemen

Prachtig gemaakt, hij lijkt wel op de hortensia...:Y
Lekker appelgebak...:9

3

leuk... het lijkt idd goed op een hortensia:)

4

zeker prachtig!!! Ennuhhh staat het recept van die overheerlijke appeltaart al op de site ;):D, want die wil ik wel heel graag! Je mag het ook mailen:)

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

5

Ik vind het ook goed lijken hoor :thumb: Ook de kleur heb je heel mooi gekregen :Y

If life gives you lemons, make lemonade

6

wil ook graag het recept.

7

lekkere appelgebak ziet er heerlijk uit en schitterende bloemen

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

8

Ziet er lekker uit, dat appelgebak. En je hortensia is mooi!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

9

Appelgebak ziet er heerlijk uit! krijg gewoon trek :-)

10

Die appeltaart mmm.
Enne de hortensia lijkt op die in mijn tuin hoor

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

11

Zien er mooi uit.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

12

mooie hortensia

13

De appel ziet er heerlijk uit, en de hortensia vind ik heel goed gelukt!

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

14

Mooie bloemen hoor!

15

Ze zien er allebei heel mooi uit maar de hortensia vindt het toch mijn favo en die dozen van 30x30 koop ik altijd bij de Sligro of ander in de webwinkel

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".