Onderwerp: Kruimelgebak met appel
Hallo,
Ik kreeg net de vraag naar het recept van mijn geplaatste appelgebak in de taartenparade. Nu hier het.
Kruimelgebak met appel
ingredi
kijk ook eens op mijn site www.deoudetaartendoos.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ingezonden recepten » Kruimelgebak met appel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Ik kreeg net de vraag naar het recept van mijn geplaatste appelgebak in de taartenparade. Nu hier het.
Kruimelgebak met appel
ingredi
ziet er geweldig uit, thanx ga het na de vakantie zeker proberen. groetjes Birgit
jeeeh geweldig, bedankt!
met een pakje vanillesuiker en bakpoeder... bedoel je daarmee zo'n zakje van dr. oetker?
Ziet er lekker uit! Hoe groot is het bakblik dat je hebt gebruikt?
jeeeh geweldig, bedankt!
met een pakje vanillesuiker en bakpoeder... bedoel je daarmee zo'n zakje van dr. oetker?
Ziet er lekker uit! Hoe groot is het bakblik dat je hebt gebruikt?
detail zijn inmiddels in recept verwerkt
bedankt ga het zeker uitproberen in de vakantie
Ik ben sinds een paar dagen lid van het forum en aangezien appeltaart een favoriet van me is, heb ik gelijk deze gemaakt!
Geweldig lekker! Moet zeggen dat het bij mij altijd meer om de smaak dan om het plaatje gaat en deze smaakt geweldig! Was alleen vergeten om wat custardpoeder op het cakebeslag te strooien, de bodem is ietwat nattig gebleven. Smaakt het niet minder om hoor...
Heb er nog de extra vulling ingedaan en op het laatst de bovengrill aangezet om het kruimeldeeg te kleuren. Wanneer ik met hetelucht bak, hebben m'n taarten altijd iets meer moeite met het bruin kleuren. Ik bak liever op de conventionele stand (ik heb beide opties), maar hou altijd eerst de aanwijzingen in een recept aan. Zal dit een volgende keer proberen.
Dank je voor dit lekkere recept!
Zou je die appels ook kunnen vervangen door kersen (uit een pot) ik vind kersen nl. heel erg lekker
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ingezonden recepten » Kruimelgebak met appel