1

Onderwerp: verschillende kleuren als ondergrond

hoe krijg je verschillende kleuren als basislaag van je taart dus vb blau en dan halverwege de rand van de taart wit snappen jullie het een beetje?en dan bedoel ik niet door eerst een laag blauw helemaal te doenen daarover een witte rand maar dat het vloeiend over loopt ik kan zo snel ff geen vb geven hoop dat jullie me snappen.

2

Re: verschillende kleuren als ondergrond

Snap jou wel... dat wil ik ook leren dus ik lees even mee :)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

3

Ik heb ff voor je gezocht maar kan het niet vinden... volgens mij had iemand het ooit met foto's hier neergezet... Dan maar proberen uit te leggen:

Je legt een behoorlijk dikke lap wit en een behoorlijk dikke lap blauw een stukje over elkaar en dan rol je erover heen met de naad mee. Dan lap in de richting van de 'naad' dubbelvouwen en nog een keer eroverheen rollen. Zo doorgaan tot het gewenste resultaat.
Lappen moeten dus dik zijn! Om de lap rond te houden kun je de witte en blauwe zijkanten ook uitrollen maar zorg dat je de 'naad' (die dan geen naad meer is, maar ik bedoel dus het gedeelte dat in elkaar overvloeit) alleen maar in

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

4

Bij de how to's links in de balk staat een how to van Nieky over kleurverloop. Misschien heb je daar wat aan.

5

de how to doe is niet wat ik bedoel. ik bedoel strakke kleur verschillen dus niet verlopend. meet zoals bij cats in d'r album en dan de taart onder de vlindertjes staat. daar heb je in de lagen 2 kleuren. ik ga nog ff opzoek of ik een ander voorbeeld kan vinden met wat ik bedoel.

6

Als ik me niet vergis is de taart van Cats geferd. Bedoel wellicht een Oilily stijl?

7

geferd? wat is dat

ik heb even gekeken naar de oilily stijl en dat bedoel ikiid wel ja.

8

Ik denk dat er geverfd moet staan ;)

9

o ja hihi zou kunnen. wie kan me vertellen hoe de oilily styl werkt?

10 Laatst bewerkt door Eetje (22-07-2009 08:14)

Daar had inderdaad geverfd moeten staan hihi. Iets te snel getypt en op verzenden gedrukt. Wellicht heb je hier iets aan

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=31917

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=41658

11

ja bedankt had zelf niets kunnen vinden. nu snap ik het een beetje dacht dat het echt losse lagen waren.