1 Laatst bewerkt door tante sjaan (19-07-2009 06:50)

Onderwerp: help!!!

Ik kreeg de opdracht...met een tractor ofzo.
Nou daar ben ik aan begonnen en nu leek het me leuk om er een soort boederij taart van te maken. Maar nu weet ik niet of het wel zo'n leuk idee is om alle taarten groen te maken...
Wilde op de onderste taart hekjes maken. Tweede taart een slinger oid. Maar ben er nog niet weg van...dus wie kan me helpen met een idee?!!

Dit is het opzetje wat ik nu heb...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7W36YCFM-D.jpg

Alvast bedankt!

2 Laatst bewerkt door e.b.m. (18-07-2009 23:06)

Re: help!!!

Leuke geboetseerde diertjes!!! En inderdaad, alles in het groen wordt wellicht t

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

Zie er nu al heel erg leuk uit. Je zou ook misschien de bovenkant bruin kunnen maken (modder) en daaromheen een rand gras, eventueel dat het iets boven de taart uit steekt?

4 Laatst bewerkt door tante sjaan (19-07-2009 06:50)

e.b.m. schreef:

Misschien kan je vari

5

Johanna schreef:

Zie er nu al heel erg leuk uit. Je zou ook misschien de bovenkant bruin kunnen maken (modder) en daaromheen een rand gras, eventueel dat het iets boven de taart uit steekt?

Zou je dan de grasrand helemaal ronddom bekleden?! Zou dat niet uit verhouding zijn en te hoog worden?! :s

6

De onderste taart kan je ook marmeren in grijze tinten.. dan is dat steen.. de tweede taart donker groen en de bovenste taart licht groen, ach ik roep ook maar iets

groeten, Bianca
TAART in huis

7 Laatst bewerkt door e.b.m. (19-07-2009 09:09)

tante sjaan schreef:

1. Heeft iemand een idee hoe ik een hooibaal van mijn taart maak? Zit aan de 2e taart te denken. Al zou de bovenste logischer zijn, maar zet je de tractor op een hooibaal?!

Ik denk, dat ik dan zou proberen te marmeren met hooigeel en lichtbruin ofzo??? En dan evt. een randje "gedroogd gras" (plukjes hooi) in die kleuren m.b.v. je sugargun.

En een tractor op een hooibaal, waarom niet? Het is tenslotte een taart!!!! Dan mag dat. Juist leuk!

P.S. Je noemt het punt 1., maar waar is je puntje 2???

8 Laatst bewerkt door tante sjaan (19-07-2009 12:25)

e.b.m. schreef:
tante sjaan schreef:

1. Heeft iemand een idee hoe ik een hooibaal van mijn taart maak? Zit aan de 2e taart te denken. Al zou de bovenste logischer zijn, maar zet je de tractor op een hooibaal?!

Ik denk, dat ik dan zou proberen te marmeren met hooigeel en lichtbruin ofzo??? En dan evt. een randje "gedroogd gras" (plukjes hooi) in die kleuren m.b.v. je sugargun.

En een tractor op een hooibaal, waarom niet? Het is tenslotte een taart!!!! Dan mag dat. Juist leuk!

P.S. Je noemt het punt 1., maar waar is je puntje 2???

Euh, ja punt twee was mijn tweede stukje maar ben ik 2 bij vergeten :s

9

tante sjaan schreef:
Johanna schreef:

Zou je dan de grasrand helemaal ronddom bekleden?! Zou dat niet uit verhouding zijn en te hoog worden?! :s

Ja, misschien wel, ik probeer ook maar wat ideetjes te spuien, is ook makkelijker roepen als je de taart niet zelf hoeft te maken. :lol: Ja, ik zou de rand dan wel helemaal rond maken.

Een hooibaal met de sugargun maken? De taart in een rechthoek snijden, gele strootjes over de lengte leggen en iets meer lichtbruine er dwars overheen als vastbind-touwtjes? Bij de touwtjes de taart dan iets bijsnijden zodat de taart daar iets "ingesnoerd" lijkt?

10

Johanna schreef:

Ja, misschien wel, ik probeer ook maar wat ideetjes te spuien, is ook makkelijker roepen als je de taart niet zelf hoeft te maken. :lol: Ja, ik zou de rand dan wel helemaal rond maken.

Een hooibaal met de sugargun maken? De taart in een rechthoek snijden, gele strootjes over de lengte leggen en iets meer lichtbruine er dwars overheen als vastbind-touwtjes? Bij de touwtjes de taart dan iets bijsnijden zodat de taart daar iets "ingesnoerd" lijkt?

Wat een goed idee!! Maar hij is af :s na ja, zo goed als af...
Misschien kan ik er nog iets mee, met je ideeen:)
Dit is tot nu toe het resultaat.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XZVDCTTX-D.jpg

11

Hij is leuk geworden! Leuk ook die losse hooibalen erbij.

12

Hartstikke leuk! Zullen ze erg blij mee zijn,helemaal boerderij!

13

Zouden jullie nog iets op de tweede taart doen??? Is ie niet te saai?!

14

melkbusje?
klompjes?
eieren? (evt kipje erbij?)
paar bloemetjes?

15

Ja, leuk: klompjes, met zo'n loopspoor erachter. En dan van die bloemetjes, gele boterbloempjes en die witte madeliefjes.

16

Hoi e.b.m., wij raken samen al zo enthousiast, dat ik zin krijg om zelf een boelrderij taart te maken :lol: :lol: :lol:

17

Ja, hahaha :lol::lol:, viel dat jou ook al op, hihihi!

18

Wat wordt het leuk, wanneer krijgen we het eindresultaat te zien, ik ben wel heel benieuwd.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

19

Ik word er ook helemaal enthousiast van...alleen de tijd :S
Kreeg vrijdag deze opdracht voor morgen (maandagochtend). Jep, full time job, weekend dienst gehad en net ook nog ff m'n huis schoongemaakt. Heel veel tijd bleef er dus niet over, om nog veel dingen extra te doen. Die bloemetjes leek me al een super idee, maar heb er dus ook nog een paar klompjes bij gezet...
Bij deze, als ik morgen niet vroeg wakker ben en nog meer verander... is dit het resultaat!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JJKS47FR-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DSOKXSRL-D.jpg

Ben benieuwd naar julie boederijtaart:)

20

Heel erg mooie taart!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

21

ik vind hem erg leuk geworden
zet je hem ook nog in de parade?? dan kan iedereen hem bewonderen :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

22

Helemaal leuk!!! Nu lijkt het gelijk allemaal wat minder groen. Klompjes zijn erg leuk geworden.

Ben benieuwd naar julie boederijtaart:)

Die van mij zal nog wel even duren, maar als het er een keer van komt; zit ik al VOL met ideeen. ;)

23

Jaaaaaa, nu is-ie helemaal af!!!! Ontzettend leuk geworden.

Nu wij nog, Johanna!

24

Goed gedaan.. en die bus poedersuiker op de achtergrond, hahaha.. staat bij mij ook op elke foto..

Berichten [ 24 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren