1

Onderwerp: koekjes-piraat-uitsteker-vraagje

Vanavond een poging gedaan om de volgende uitsteker te gebruiken:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/images/199552.jpg

Maar....... jullie raden het al........ ze lukken me niet. ik krijg die mond er met geen mogelijkheid uit, de botjes breken af,....kortom ik heb tips/trucs/adviezen nodig :+

en wie heeft ze al eens gemaakt?? (en zijn er dan foto's van ;))

2

Re: koekjes-piraat-uitsteker-vraagje

Vormpje proberen in te vetten! Misschien met wat crisco?

Life is like a box of chocolates...
Groetjes Cindy

3

het deeg dikker laten. zodat je afdruk van de tanden er wel in komen. maar dat het wel een geheel blijft,

Hoop dat je snapt wat ik bedoel :S :)

4

deeg niet te dun uitrollen, dikker dan normale koekjes (ong 7-8 mm)
flink bloem onder je deeg strooien, zodat je hem makkelijker met een schep op kunt pakken.

liefs Saskia
Elke dag is een cadeautjes, pak het uit.

5

Dit vind ik over deze uitsteker op internet: The inner face does not cut the biscuit or cookie it simply embosses the surface to add design and character.
Is je deeg misschien net w

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

6

makatralsy schreef:

Dit vind ik over deze uitsteker op internet: The inner face does not cut the biscuit or cookie it simply embosses the surface to add design and character.

7

Nathalie schreef:
makatralsy schreef:

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

8

Ik heb hem ook. Het middelste moet er juist niet uit. Dat ijzer (?) zit er alleen maar voor de afdruk.
Als je het eruit wilt halen moet je het er dus uit snijden. Je moet dus ook dik uirollen want de binnenkant is een 2mm hoger dan de buitenkant.

Hij is mij verkocht als koekjesuitsteker, maar daar heb ik hem nooit voor gebruikt. Ik heb hem (1x) gebruikt voor fondant.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

Ohhhhhhhhhhhhhhhh, en ik heb ook zo zitten friemelen!
Eergisteren gekocht om fondant uit te steken en bij mij braken ook de botjes telkens af. Maar heb hem toch op de taart gezet, dat kun je dan ook zien, omdat ik geen tijd had om een nieuwe te maken :nooo

Arnhems Meisje 2008

10

Ik heb het gebruikt voor marsepein. En idd de botjes braken ook vanaf.

Berichten [ 10 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » koekjes-piraat-uitsteker-vraagje