1

Onderwerp: Alternatief voor rollers

Voor een opkomst bij mijn scoutingroep wil ik graag met 26 kids cupcakes op kleine boltaartjes maken.

Kosten voor materialen is wel prima in de hand te houden alleen zit ik met de rollers.....

Vindt het zonde om er heel veel aan te schaffen maar vroeg me af of jullie een goedkoop (tijdelijk) alternatief weten.

Wie kan me helpen?

"Life is like a box of chocolate"

2

Re: Alternatief voor rollers

pvc buis die je normaal voor de afvoeren gebruikt die grijze.

3

lege (wijn)fles

4

PVC buis (is er ook in het wit) , kost ongeveer 3,95 per meter dacht ik. Kun je vier of vijf stuks uithalen.

Groetjes, Elly

5

Laat iedereen zijn eigen aardappelschilmesje en placemat meenemen. Zo kun je wellicht nog wel een paar dingetjes bedenken, die je ze mee laat nemen.
Veel plezier met de workshop!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

6

En vraag rond in je omgeving of je een deegroller van mensen kunt lenen. Ik kwam een heel eind voor het feestje van mijn zoon.
Misschien kan je die ook door de kinderen laten meenemen. De meeste mensen hebben wel een houten in huis.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

7

gewoon even aan de ouders vragen of ze deegrollers ed mee willen geven

liefs Saskia
Elke dag is een cadeautjes, pak het uit.

8

Ik gebruik voor de buiten workshops (scouting/kermis etc.)
de PVS witte buizen van de Karwei....;) afgezaagd op 25 cm, opgeschuurd en je kunt rollen :Y

Succes....

9

Geweldig al die goede reacties! Dankjewel iedereen voor de hulp hier kan ik zeker wat mee!

"Life is like a box of chocolate"

10

Ik zou vragen of ze hun kleispulletjes van thuis mee willen nemen. Meeste kinderen hebben dat toch wel in  huis? Of bakken misschien wel eens met hun ouders?

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!