1

Onderwerp: onderweg naar een nieuwe hobby

Hallo allemaal

Ik ben Renate, ben 28 jr., getrouwd met Patrick (31) en heb een zoontje van bijna 2
in het dagelijks leven ben ik (buiten vrouw van en moeder) Leerling Verzorgende IG.
dit is een 3jarige opleiding en ga eind augustus aan mijn 2e jaar beginnen.
Hierbij ga ik 1 dag in de week naar school en 3 dgn werk ik in een verpleeghuis, nu nog op de afdeling Psychogeriatrie (dementie)

Ik heb me hier aangemeld omdat ik eigenlijk door al die leuke taarten zelf de kriebels heb gekregen.
Ben nog totaal nieuw hierin...
Tot nu toe niet meer gedaan als de gewone cake's,cub-cake's , koekjes, kwarktaarten , appeltaarten, slagroomtaart en ik heb een mokka taart gebakken
heb toen ik op het vbo zat ook een stage gedaan bij een brood en banket bakker.
waaar ik een erg leuke tijd heb gehad, maar voor de rest nooit meer wat mee heb gedaan

het begon me nu steeds meer te kriebelen omdat ik nu bij het zoeken naar een verjaardagstaart voor mijn zoontje aanliep tegen het feit dat ik bij bakkers eigenlijk niet verder kwam dan de foto taart en niet mijn eigen wensen aan kon geven.
dit vind ik best jammer bij zo'n ambachtelijk beroep.
en via via ben ik nu op deze site terrecht gekomen.

nouja dat was het zo'n beetje en mochten er nog vragen zijn dan hoor ik ze van zelf wel :D

2

Re: onderweg naar een nieuwe hobby

Welkom! Voor je het weet ben je hier niet meer weg te slaan ;)

3

Welkom op dit gezellige forum!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Welkom op de forum :)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".