1 Laatst bewerkt door lilo (17-07-2009 13:45)

Onderwerp: Vlinder taart

Kreeg ik een aanvraag voor een taart: hadden ze een van mijn allereerste taarten uitgekozen :/
Kon het natuurlijk niet laten om hem een beetje aan te passen. Misschien wel grappig om de "oude" en de nieuwe taart bij ekaar te zien...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4ANVISO8.jpg

en:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-784T8SJ4.jpg

(gevuld met bcr en viervruchtenjam)

En nou maar hopen dat ze niet liever een exacte kopie willen van de oude.... :think:

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

Re: Vlinder taart

HOi,

OOOOOOOOh wat mooi, ik vind je roze taart mooier hoor en vooral de slak is erg leuk!

3

Gaaf, maar ze zijn allebei leuk....:Y

4

Super mooi! En inderdaad grappig om oud en nieuw bij elkaar te zien :)

5

Je kan duidelijk je vooruitgang zien. Vind de roze taart echt heel mooi eruit zien en mooi afgewerkt. Dus als ze hem niet leuk vind, zou ik dat niet snappen. Super gedaan!

Groetjes Maris

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

6

Leuk zeg om het verschil te zien. Die roze is veeeeeel mooier!!

Vraag me af of ik ook zo'n vooruitgang zal boeken in de komende jaren, zal nog heel wat workshops bij je moeten doen denk ik  :D

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

7

heel leuk allebei ik vind zelf de 2e leuker dus als ik de klant zou zijn was het goed hihi.

8

Tja.... wat zal ik zeggen. Ook de eerste was al heel strak. Maar als ik mocht kiezen.... koos ik zeker de tweede. Maar dat is meer omdat rood niet echt mijn ding is en rose WEL :-) .
Ook vind ik de rose liever.... zeker als het voor een (kleiner) meisje is.

Corinne
Sugar & Flour

9

Zo, die krijgen echt waar voor hun geld, kan wel zien dat je veel geoefend heb in tussentijd... ;)

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

10

De oude taart was al leuk, maar bij de nieuwe zie je duidelijk de vooruitgang. Heel mooi.

Groetjes, Elly

11

De eerste is ook zeker mooi.Maar de 2de is gewoon prachtig.Dat zit vast wel goed.
Ben benieuwd wat ze er van zullen zeggen.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

12

wat leuk om het verschil te zien!

Tweede is ook qua kleuren mooier! dus hopen dat ze er blij mee zijn. Maar dat moet wel!

13

Zeker leuk om beide te zien, de eerste is ook mooi maar de 2e is heel erg mooi!

14

Leuk om de ontwikkeling te zien idd. Eerst eenvoudig en nu toch allemaal een stuk gedetaileerder. Grappig dat iemand je eerste taart heeft gekozen.

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

15 Laatst bewerkt door lilo (18-07-2009 07:42)

Wat grappig dat jullie ook nog positieve woorden hebben voor een van mijn eerste taarten!!! Hij was trouwens ook roze maar dan vrij donker en door de foto lijkt ie rood. Heb net even gekeken van hoe lang geleden ie is: hij is 2 1/2 jaar oud alweer... Wat ik zelf leuk vind om te zien is dat de materialen waarmee je werkt ook zoveel doen. Dus tappits ipv Hema uitstekers en gekochte marsepein ipv zelfgemaakt fondant en kleurstoffen van de toko. Volgens mij was die vlinder toen ook mijn eerste puzzeltje, en nu geef ik workshops in puzzelplaatjes... het kan toch gek lopen!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

16

Ik vind hem heel mooi geworden , maar ook die eerste taart vind ik leuk. Maar de tweede is zo leuk afgewerkt zo lekker vrolijk allemaal ze zulen er vast en zeker heel blij mee zijn !!

17

Je kan inderdaad heel goed de vooruitgang zien het is een schitterende taart geworden lijkt me erg sterk dat ze toch liever de eerste hadden gehad

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

18

Hihihihihi, wat bijzonder dat ze een van je eerste taarten hebben uitgekozen!!
Wat leuk om ze zo bij elkaar te zien en ja........je bent nog veeeel beter geworden! ;)

Wat een super lieve taart zeg!! :D

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

19

Wat grappig zo'n 'oude' taart, het duurde even voordat ik de tweede zag en het snapte. Maar inderdaad, die letters en de kleuren..
Je nieuwe versie is een prachtige taart, heel leuk!