1 Laatst bewerkt door Cornelia (17-07-2009 10:18)

Onderwerp: Bedankt voor het zoeken!

Een paar maanden terug heb ik via marktplaats een Kenwood gekocht. Hij was van een oude mevrouw, die hem nauwelijks had gebruikt (alles was brandschoon en boekje en doos waren er nog bij).

Bij haar verhuizing naar een verpleeghuis zijn er enkele onderdelen "zoekgeraakt". Dochter beloofde om ze voor ons te zoeken, maar daar had ik weinig vertrouwen in. Vorige week kreeg ik echter een mailtje dat ze het gevonden had.

Morgen gaan we dat dus ophalen en vond dit wel een taartje waard, kan ze gelijk zien waar ik de kenwood voor gebruik! (En een mooie gelegenheid om mijn nieuwe lace-flower-cutter te proberen.)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-H48GMIHO.jpg

Gevuld met aardbeienjam en een laagje citroenmousse van Aldi, maar dan aangemaakt met slagroom ipv melk. Voor het eerst gebruikt en ik moet zeggen...jammiejammie!

mijn taart is de moeite waard!

Re: Bedankt voor het zoeken!

Hoi,

Dat heb je leuk gedaan, mooie kleur paars.

3

Lief van je zeg! En een mooie taart!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

4

Lief om dat te doen en wat fijn zeg dat ze de andere onderdelen toch nog hadden gevonden. Die uitstekers en relief zijn erg mooi gebruikt.

Groetjes Maris

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

Wat is een kenwood dan :) ?

6

Leuk gedaan! Super van die vrouw dat ze je dan nog belt en een taartje is dan zeker op zijn plaats!

7

Jongensmeisje schreef:

Dat is een onmisbaar, best duur, maar oh zo geweldig hebbeding om je biscuit en cremes mee te mixen! In ordinair nederlands: een keukenmachine...

mijn taart is de moeite waard!

Cornelia schreef:
Jongensmeisje schreef:

Dat is een onmisbaar, best duur, maar oh zo geweldig hebbeding om je biscuit en cremes mee te mixen! In ordinair nederlands: een keukenmachine...

Ik heb er ook een sinds 1 jaar, en kan niet meer zonder!

9

mooie taart , ik vind de paarse kleur mooi

Be in love with what you have

10

heel erg leuk!!! ben benieuwd wat ze dr van vind!

groetjes José

11

Erg mooi, daar zal ze vast blij mee zijn!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

12

Leuk taartje hoor , en wat een lief gebaar van jouw ;) ze zal er vast heel blij mee zijn.