Onderwerp: Lacey combi-taartje
Mijn vierde taartje, en ben er toch best blij mee. Bekleden enzo gaat steeds beter
Ik had mijn lace flower cutters en sugargun ein-de-lijk binnen en die moesten natuurlijk getest worden. Het is
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Lacey combi-taartje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn vierde taartje, en ben er toch best blij mee. Bekleden enzo gaat steeds beter
Ik had mijn lace flower cutters en sugargun ein-de-lijk binnen en die moesten natuurlijk getest worden. Het is
sjiek!!!!!!!
mooie taart
Vind het een erg strakke taart geworden, heel mooi. De zijkant ook mooi gedaan.
Smakelijk..........
Jaaaaaaa, hij is leukkkkkk
!!!!!
P.S. Een fijne dag morgen; je kijkt er vast al naar uit!
Stijlvolle taart!
veel plezier met je vriend, blijft hij lang in Nederland?
Groetjes Marja
I like it... I like it! Mooi strak. Heb vandaag ook me lace flower cutter binnengekregen en moet 'm ook snel gaan uitproberen
het blijven mooie bloemen 
Ach je vriend is een amerikaan, moet vast goedkomen! Als deze verslaving wel ergens vandaan komt is het amerika 
Hij is mooi hoor! Enne, als je vriend deze ziet, blijft ie vast heel lang! Geniet van en met elkaar!
Gaaf...:Y
heel mooi!
Heel mooi!!!
Erg mooi!! Fijne dag morgen! (eigenlijk al vandaag
)
Mooie stijlvolle taart
Wat een mooie taart zeg erg chic
Mooi!!
Je hebt je vriend toch zeker wel gevraagd om een hoop taartspullen voor je mee te brengen
?
Wow wat een strakke taart en zo chic, heel mooi!!!
Prachtige taart zeg! Ik wil die cutters ook!!!!!!
Erg mooi!
Thanks allemaal! Door allerlei vertragingen is de vlucht van mijn vriend helaas gecancelled en nu komt hij morgenochtend pas aan
Maar dat veel plezier gaat zeker goed komen
Hij neemt wel een aantal spulletjes mee, maar niet zoveel, want ik was nog niet erg op de hoogte van Amerikaanse webshops haha.
Heel erg mooi! en balen dat hij zo'n vertraging heeft...
Heel mooi geworden ik vind die bloemen helemaal geweldig , helaas zijn ze voorlopig niet te bestelen in de shop..
Jammer dat je vriend vertraging heeft , maar hij zal de taart vast en zeker mooi vinden
en lekker hihih veel plezier !
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Lacey combi-taartje