1

Onderwerp: gebruik pillars en plates

Hallo allemaal,

Binnenkort ga ik een bruidstaart maken 4 hoog. Met 3 op elkaar gestapelde taarten en daarop een taart die op pillars staat. Nu ben ik aan het kijken hoe ik dat moet doen en ik dacht dat je gewoon een plate op de bovenste van de 3 taarten zet daarop de pilars en daarop weer een plate met daarop de laatste taart (begrijpen jullie het nog) :S . Maar bij de voorbeelde die ik zie zie ik geen plate op de onderste taart . Dus de pillars staan op de taart. Hoe moet ik dat nu doen????
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt.
Groetjes Natascha

2 Laatst bewerkt door saskiahuisman (16-07-2009 20:45)

Re: gebruik pillars en plates

HOi,

Het lijkt alsof de pilaren op de taarten staan, maar je ziet maar een gedeelte van de pilaren. Dat betekent dus dat het andere gedeelte van de pilaren door de taarten heen zijn gestoken. Dus dat is datgene dat je niet ziet. De pilaren zijn dus langer dan je denkt. Snap je het nog?

Maw: een gedeelte van de pilaren steken door de taarten heen en zo lijkt het net alsof de pilaren op de taarten staan. Omdat de pilaren (kun je van te voren al doen), door de taarten steken, blijven ze zo wel stevig staan.

Je onderste taart kun je op een mooie maar wel stevige schaal zetten.

3

Hoi Saskia,
De pilaren die ik heb zijn niet langer van onderen en moeten rechtstreeks op de plate gezet worden. Het zijn de pilars van de webshop. En in de voorbeelden worden toch deze pilars gebruikt, maar dan zou ik dus een stuk missen.

Dank je wel voor je reactie.
Groetjes Tasch

volgens mij moet je die pillars ondersteunen, dus in de taart met die holle dowels van de webshop.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs